Har alle

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
nurkene fått vært ute i vogna?

Jeg har skikklelig dårlig samvittighet, lillemann er 3 uker i dag og det har vært KJEMPEFINT vær i det siste men vi har enda ikke vært ute å trilla! [8|] Men til mitt "forsvar" så har vi ikke temperaturmåler, så jeg vet jo ikke hvor kaldt det er ute og da vet jeg jo hvertfall ikke hva jeg skal kle på han også har jeg ikke sydd voksiposen heeelt ferdig, jeg "funderer" på hvordan jeg skal sy knytingen på posen :p

Vøri to ganger ute å trilla, en tur på ca en times tid, også hvert med 3 ganger på kjøpesenteret. Skulle ønske jeg kunne ha fått gått flere turer, men lille gutt er forkjøla [&:]

Vi har vært på flere trilleturer, kjøpte en tempraturmåler på biltema, og da var det ut på tur! Nurket ligger godt innpakka i voksipose og inni den har jeg saueskinn!

han har kun vert med på butikken og besøk til folk via bil :( har ikkje vert på trilletur endå, nei [&:] stakkars gullet!

her e me ute på tur hver dag[;)]

Masse trilleturer siden hun var 2 uker[:D] er så deilig[:D][:D]

Vi er ute og triller hver dag[:)] Lillegutt får frisk luft og mor får etterlengtet mosjon[:D]

Blæh.. Må vel få ut fingeren :P Har så dårlig samvittighet for at vi ikke har vært ute å trilla ;P

Hadde første turen når hun var 4 dager gammel[:)] Og hun har vært ute i 15 minus! Er varmt nede i vogna uansett, så er ikke redd for at hun skal fryse nei. Nå blir det faktisk litt varmt når det er så mildt ute. Så det finnes ingen unnskyldning[;)] Hehe.
Men, det er lettere å ut når man først har vært ute noen turer. Det blir lettere og mindre tungvint for hver gang. Jeg hadde smånoia i starten, men nå er vi ofte ute. Ikke hver dag, men sikkert 4-5 ganger i uka.

ORIGINAL: Marcus og knøttet

her e me ute på tur hver dag[;)]

Joda, har vært ute noen turer men burde vært mer siden det ikke er så kaldt nå. Men ikke så enkelt å få med seg tre unger på en gang, eller to om dagen men likevel ville vært mer ute enn vi er nå..

Her er vi på tur hver dag, startet når hun var 10 dager gammel[:)] Kjempe deilig å få den turen hver dag, går 4-5 km. Bra for nurkene også[:)]

Temperaturmåler får du billig på Biltema, der kjøpte vi vår.

ja, har vært på en trilletur..bare ned til butikken da...men det er langt nok når jeg må bære storesøster mesteparten av vegen...

vært ute å gått hver dag siden han var 3 uker, før det var det bare litt innimellom. et par ganger jeg ikke har gått med han, men da har pappen gjort det[:D][:D]

ORIGINAL: Hormonellen

Vi er ute og triller hver dag[:)] Lillegutt får frisk luft og mor får etterlengtet mosjon[:D]

Sign!

Nix, vi tenkte oss ut imorgen for første gang. Har ikke vært vær til det

vi har vært ute noen ganger. men her er det så kalt enda, men når det er mildt bruker vi ta en trilltur.

Dårli samvittighet her åsså :(
Maya har kun fått logge i vogna mens æ fikk måkka bort snyen utføre huse her..
Men ingen trilletur næi..
+ at været her har ikkje vært nåkka bra sia Maya blei født..masse vind,snyfokk å mange minusgrader.
Håpe på at æ snart får trille tur :)

Vi er ute på en trilletur hver eneste dag vi[:D]

Back
Topp