Har alle...

Frø*ken

Flørter med forumet
Har alle vært til lege, eller kontroll etter at dere fant ut at dere er gravid?

Jeg stemte nei!
Er snart fire uker siden jeg testa positivt, men kjenner at jeg ikke er så stressa liksom.
Dessuten vil jeg bytte fastlege, før jeg drar på kontroll.

jeg var 7+3, ei uke siden i dag [;)] Var egentlig ikke noe stress i forhold til graviditeten sånn generelt, men måtte dra pga noe medisiner(astma) jeg måtte snakke med legen om [;)] neste gang jeg skal er 30.11, men skal fikse time til jordmor en gang i mellom der da [;)]

Nei, ikke vært til lege, men har time imorgen!
Mulig det er litt tidlig, siden jeg er ca 8 uker på vei med nr 2 men. Det har skjedd mye på hjemmefronten etter jeg oppdaget spiren, og legesekretæren spurte ikke hva det gjaldt...
Håper på positiv bekreftelse fra legen da!

Bestilte time idag, tenkte det vertfall ville ta ett par uker før jeg fikk time. Men så kunne jeg komme til torsdag:) Blir veldig spennende!

jeg hadde time med legen i går:) har bestillt time med jordmora og har fått time om 4 uker med ho:) sendt inn at jeg må ha time til ul på sykehuset:)

jeg har ikke vært på kontroll, men fikk komme innom legen da jeg blødde.. skal på kontroll når jeg er 11+5

Jeg skal ringe å bestille time neste uke, pratet med legen da jeg var der på 1 årskont. med Markus for en stund siden å da sa han at jeg kunne ringe i midten av sep. å bestille time[:)]

Har vært på første kontroll, men skal tilbake for å ta blodprøver en annen dag.

Back
Topp