Har alle

Vi blir ikke enige om første fornavn. Andrenavnet har vi klart, og mulig tredje:)

Jeg er veldig sikker, samboer vil ha et i reserve, i tilfelle det vi har ikke passer :-P Holder det for oss selv enda, da navnet vi egentlig ville ha ble møtt med latter. Litt sårt, så da venter vi til han er født :-)

Klarer ikke bestemme oss :p I tillegg sier samboer han ikke klarer å finne noen navn nå og sier jeg kan bestemme. Men er enda vanskeligere å bestemme når jeg ikke føler han er helt enig :p men jeg sparer på to navn til hun kommer, så satser jeg på vi klarer å bli enige når vi ser jenta vår :) <3

Vi sliter med å bestemme oss! Trodde jeg hadde funnet et navn, men så kommer jeg på et annet som jeg liker. Så hvem vet hva han får til slutt..

Vi har ikke funnet navn, men fikk vite kjønn til glede for de 3 storesøsknene. Alle hjelper til med å finne det rette navn-alt fra Messie til Max! Godt vi har noen uker igjen før lillebror kommer

Har ikke klart å bestemme oss for navn ennå. Trenger tips til jentenavn...

Vi har ikke diskutert det en gang enda... :oops: jeg kan stå å tenk om det navn jeg leser skulle matche med den første, men jeg legger aldri noe på minnet, uten tenker at jeg tar det når vi ska snakke om det.
Må ta en kveld til uken tror jeg! :o

Begge navnene er klare.

Vi vet ikke om det kommer en jente eller gutt.
Har 4 navneforslag på gutt og 7 på jente.
Altså navn vi begge liker. Men har ikke sett på den på en stund :P

Vi har et navn klart, så gjenstår det å se om det passer. Hvis ikke, ligger vi dårlig an, siden ingen av oss kommer på noe annet :p

Nope ikke klart her ends

Back
Topp