Har alle

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Funnet navn til de små?
Og dere som ikke vet kjønn, har dere klare navn til jente og gutt?

Vi har funnet navn til jenta vår. Hatt det klart siden i påsken :)

Nei, ikke i nærheten ;) vanskelig, jeg sliter med å finne alternativer jeg liker til gutt. Enklere med jente!

Vi er ganske sikre nå, men hat ikke sagt det til noen omtrent. Vil offentliggjøre ved fødsel når vi ser at det passer :P søsteren min og samboer vet det da, var hun som kom med forslaget ❤️

Vi har navnet klart til lillegutt, vi (mannen og jeg) har brukt det siden oul, så det føles ganske rett ut nå :) Men absolutt ingen får vite navnet før fødsel da, sånn i tilfelle :P

Vi troooor vi er enige :) guttene har "godkjent" navnet, og det er vel egentlig bare mannen som må bli 100 % overbevist. Han er kanskje 97 % nå ;)

Vi er faktisk nærmere ett navn nå enn vi noen gang har vært! Ikke helt bestemt og samboer vil ikke bestemme noe før babyen er ute, men hadde nesten ikke trodd vi kom til å bli enige noen gang, så dette er bra! :p

Vi har fått vite vi venter jente, men har navn til begge kjønn i tilfelle. :-)

Vi har funnet navn. Vi bruker det hele tiden, og de fleste har fått med seg hva han skal hete :)

Vi har også funnet navn til gutten Ikke så mange som vet om det, siden vi ønsker å "presentere" han når han kommer.

Vi har forresten funnet navn og bruker det aktivt, de fleste vet vel hva han skal hete nå :)

Vi har også bestemt oss for navnet til jenta vår, men ikke sagt det til noen enda (bortsett fra her på forumet) :P

Vi har funnet navn, men har fortsatt et par andre alternativer som vi kan diskutere hvis det viser seg at kunne ikke passer til det navnet vi har valgt;)
Jeg vil egentlig holde det hemmelig i frykt for at noen skal ødelegge det. Mannen er ikke helt enig og har sagt det til noen få av våre nærmeste venner etter et par øl:p

Vi tror vi har funnet navnet nå, ja :)

Nei, her har han ikke fått noe navn enda... Stadig på leting... :oops:

Vi var supersikre i flere måneder, men nå har vi plutselig begynt å tvile litt, så nå er vi enige om 3 navn og at vi bestemmer oss når vi ser ham! De er alle fine navn, så det handler bare om å velge det som passer best :smug:

Back
Topp