har alle

litlå

Gift med forumet
fått leverpostei??? det har ikke jeg[:@][:@][:@] vil ha vil ha vil ha...[&:][:)][:D][:D][:D]
 
du kan få min, blev så skuffet när jag fick den i en stor kartong, ( trodde i de minste att de va nån liten leke til lucas men nej då.. [:D] ) så nu ska jag i protest inte spise den så jag sender den till dig..[:D]
 
IKKE FÅTT
 
FIKK I GÅR
 
Fikk på fredag
 
har ikke fått vi heller
 
min kan de sende til et u land der de ikke har så mye mat... huff, syntes det er sløsing jeg, at de betaler så mye i porto for en leverpostei........
 
Back
Topp