Eg har ikkje tenkt så mykje på det, og eg gløymte å be om terminbekreftelse frå JM no sist. Sende ho ein mail om dette no, så håpar eg får svar i løpe av veka. Veit ho er 50% sjukmeldt, så håpar ho får tid til å lesa mail.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For de som har termin tidlig i februar begynner det vel å haste littJeg har ikke sendt inn enda, det står jo på NAV sine sider at de ikke vil ha søknader før 6 uker før man planlegger å gå ut i permisjon?
For de som har termin tidlig i februar begynner det vel å haste littleste en plass og at enkelte nav-kontor har opp til 8 uker behandlingstid på søknadene.. For min egen del har jeg enda to uker på meg til det er 6 uker igjen til jeg skal i permisjon, men så treig som jeg er, så burde jeg begynne å få i orden dette nå
![]()
Jeg har ikke sendt inn enda, det står jo på NAV sine sider at de ikke vil ha søknader før 6 uker før man planlegger å gå ut i permisjon?
JeppSkal du ut i permisjon 28 januar? Driv å lurer på om eg har satt riktig dato..
Huff ja ukene flyr virkelig nå! For de som har termin i begynnelsen er det vell nesten bare 6 uker igjen forFor de som har termin tidlig i februar begynner det vel å haste littleste en plass og at enkelte nav-kontor har opp til 8 uker behandlingstid på søknadene.. For min egen del har jeg enda to uker på meg til det er 6 uker igjen til jeg skal i permisjon, men så treig som jeg er, så burde jeg begynne å få i orden dette nå
![]()
Hvis arbeidsgiver skal sende inntektsopplysningene rett til nav, hvor sendes det da? Til det lokale nav-kontoret? Eller til oslo? Og skal det være noen forside på det slik som på søknaden?
Tror og jeg skal få dem til å sende det til meg, så blir det ikke klussHadde bedt de sende det til deg, sånn at du kunne legge det ved søknaden.
Minner om at NAV Oslo har 12uker behandlingstid.
Hadde bedt de sende det til deg, sånn at du kunne legge det ved søknaden.
Minner om at NAV Oslo har 12uker behandlingstid.
Jeg får bare til svar at det et noe som går mellom lønningskontoret og nav når jeg ber om å gå det jeg. ... Kjenner alt plutselig ble mye vanskeligere. ...
Hmm, tror ikke det stemmer. Jeg fikk lønningskontoret til å sende inntektskjema direkte til meg, så la jeg det med søknaden.