Har alle...?

Eg har ikkje tenkt så mykje på det, og eg gløymte å be om terminbekreftelse frå JM no sist. Sende ho ein mail om dette no, så håpar eg får svar i løpe av veka. Veit ho er 50% sjukmeldt, så håpar ho får tid til å lesa mail.

Jeg har fyllt ut søknaden, men mangler bekreftlese på termin og innteksopplysninger fra arbeidsgiver.

Skal til jordmor 20. desember, men jeg bør kanskje skaffe den bekreftelsen før den tid så jeg før søkt.

Jeg har ikke sendt inn enda, det står jo på NAV sine sider at de ikke vil ha søknader før 6 uker før man planlegger å gå ut i permisjon?

Jeg har ikke sendt inn enda, det står jo på NAV sine sider at de ikke vil ha søknader før 6 uker før man planlegger å gå ut i permisjon?
For de som har termin tidlig i februar begynner det vel å haste litt :) leste en plass og at enkelte nav-kontor har opp til 8 uker behandlingstid på søknadene.. For min egen del har jeg enda to uker på meg til det er 6 uker igjen til jeg skal i permisjon, men så treig som jeg er, så burde jeg begynne å få i orden dette nå :p

Er treigt ute jeg også, men eren stund til før fristen er der. Får få fart på meg jeg også;)

For de som har termin tidlig i februar begynner det vel å haste litt :) leste en plass og at enkelte nav-kontor har opp til 8 uker behandlingstid på søknadene.. For min egen del har jeg enda to uker på meg til det er 6 uker igjen til jeg skal i permisjon, men så treig som jeg er, så burde jeg begynne å få i orden dette nå :p

Skal du ut i permisjon 28 januar? Driv å lurer på om eg har satt riktig dato..

Nei. Ba sambo skrive ut papirene på jobb for et par uker siden, får vel minne han på det ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal ut i permisjon 25. januar, så jeg kan ikke drøye så mye lenger. Begynner nok å bli på tide å titte på det for oss alle tror jeg :)

Sent from my iPad using BV Forum

Har hatt så mye tull med nav og utbetaling av sykepenger fra i sommer, så da jeg var der sist hjalp de meg med å ordne alle papirene mine før de ble lagt til en saksbehandler. Har god tid på meg, men vi ønsker å ha alt i orden denne omgangen med nav.

Huff ja ukene flyr virkelig nå! For de som har termin i begynnelsen er det vell nesten bare 6 uker igjen for :o sykt å tenke på!! At vi nærmer oss så mye :D gøy og skummelt på en gang! Satser på å få søknaden avgårde i neste uke så blir det ca 7 uker før :)

Med tanke på at eg jobber i en landsdekkende bedrift med en god del hundre ansatte og 1 person på hovedkontoret som jobber med lønn, så ble eg overrasket når eg en uke etter å ha sendt mail til han fikk brev fra nav om at de hadde mottatt papirer fra arbeidsgiver men mangler søknaden og terminebekreftelse... Det kom da tre dager etter at eg sendte inn søknaden og tb, så i helgen fikk eg brev om at de ikkje hadde mottatt terminbekreftelse så måtte sende den på nytt... Så da var det bare å vente..

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Har sendt inn det jeg skal sende inn. Må vel sjekke med NAV og arb.giver har sendt inn inntektsopplysningene mine. Siden jeg har hatt varierende inntekt så sendte jeg inn alle lønnsslippene mine for i år, sammen med søknaden. Er veldig spent på hva de kommer frem til :-) Og når jeg evt. får svar...

Hvis arbeidsgiver skal sende inntektsopplysningene rett til nav, hvor sendes det da? Til det lokale nav-kontoret? Eller til oslo? Og skal det være noen forside på det slik som på søknaden?

Hvis arbeidsgiver skal sende inntektsopplysningene rett til nav, hvor sendes det da? Til det lokale nav-kontoret? Eller til oslo? Og skal det være noen forside på det slik som på søknaden?

Hadde bedt de sende det til deg, sånn at du kunne legge det ved søknaden.

Minner om at NAV Oslo har 12uker behandlingstid.

Tror og jeg skal få dem til å sende det til meg, så blir det ikke kluss :p mitt skal til nav harstad, tviler på det er like lang behandlingstid her :)

Jeg får bare til svar at det et noe som går mellom lønningskontoret og nav når jeg ber om å gå det jeg. ... Kjenner alt plutselig ble mye vanskeligere. ...

Jeg får bare til svar at det et noe som går mellom lønningskontoret og nav når jeg ber om å gå det jeg. ... Kjenner alt plutselig ble mye vanskeligere. ...

Hmm, tror ikke det stemmer. Jeg fikk lønningskontoret til å sende inntektskjema direkte til meg, så la jeg det med søknaden.

Hmm, tror ikke det stemmer. Jeg fikk lønningskontoret til å sende inntektskjema direkte til meg, så la jeg det med søknaden.

Det er det jeg tenker er det riktige også, men sjefen min er helt sta på dette. Men jeg tror kanskje jeg vil få pengene fra arb.giver, ikke nav, og at de får det dekka eller noe sånn. Skjønner fint lite.

Back
Topp