Har alle...?

Det er jobben sin plikt sende det inn til Nav. Akkurat som de sende inn årsoppgaven til skattekontoret.

Tror at NAV helst vil at arbeidsgiver sender det til oss sånn at alle papirene kan sendes inn samlet, men min arbeidsgiver ville også sende det inn uten å gå gjennom meg. De har allerede ordnet det så det går jo fint, men jeg er nysgjerrig på hva de skrev som inntekt på meg siden den sank den siste måneden

Fekk brev i posten frå NAV om at dei har mottatt inntektsopplysningar frå jobben og manglar min søknad. Viste ikkje at jobben hadde sendt ein gong..

Har ikke sendt inn ;-) men har papirene klare. Mangler bare et par punkter igjen ;-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

hum, hva er siste frist egentlig? Er det sånn at det må være inne SENEST 6 uker før eller? (tror jeg skal klare det, men litt kommunikasjonsproblemer med lønnskontoret kan føre til forsinkelser :P )

hum, hva er siste frist egentlig? Er det sånn at det må være inne SENEST 6 uker før eller? (tror jeg skal klare det, men litt kommunikasjonsproblemer med lønnskontoret kan føre til forsinkelser :P )
Sist fikk jeg vedtaket etter permisjonsstart. Men det var pga de kødda med papirene mine 3 ganger da

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Etter mye kluss og fram og tilbake, fikk jeg også beskjed om at inntektsopplysningene skulle sendes direkte fra lønningskontoret til Nav :-) men det er vel ikke noe i veien for at man sender alt samlet.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Åh det må jeg få gjort, utsetter det bare :-/

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Nå har jeg levert søknad med alle vedlegg til NAV personlig, og det var DEILIG! Føler meg ti kg lettere!

Har gjort klart alt i dag, så er bare å dra på postkontoret å kjøpe frimerker og sende i morgen:)

Jeg har så mye problemer med nav nå for tiden. De har ikke betalt ut sykepenger til meg fra i sommer, så nå driver de å tuller med fødselspengene mine, bare for å hjelpe meg til å misslike nav mer enn jeg allerede gjør. De som jobber på kontoret her i byen er kjempegrei, å skjønner ikke hva de som behandler sakene mine driver med. I morgen skal jeg levere alle papirer og kontrakter jeg har for hele 2013. Nå er jeg så lei nav.

Hadde bedt de sende det til deg, sånn at du kunne legge det ved søknaden.

Minner om at NAV Oslo har 12uker behandlingstid.

De skriver inn hvilket nav kontor du hører til, og sender det direkte dit, hvertfall det jobben min gjør :) da det er fremme får du brev eller Mail om at de har fått det, og venter på resten av søknaden :) tror det ordner seg uansett :) jeg har ikke bedt de sende det til meg hvertfall :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg sendte inn søknaden min for litt under to uker siden. Har allerede fått svar <3 Noe riktig klarer NAV å gjøre da! Det skal de ha!!! :-)

• Liker
Reactions: BMC
Åh så heldig du er!

Noe må jeg være heldig med... hehe! Merkelig at de har klart å sende inn inntektsopplysninger ift permisjon, men ikke i forhold til sykepenger... Hvis jeg er heldig, så får jeg penger nå i desember... hvis ikke så får jeg leve på luft og kjærlighet.

Back
Topp