Har alle...?

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Har alle søkt om foreldrepenger? Jeg klarer aldri å få somlet meg til å ordne med papirene... Må vel se å få gjort det snart

Har fylt ut søknaden, må bare få dratt innom jobb og få sjefen til å fylle ut det om lønn... Litt knotete da jeg jobber i en annen kommune 12 mil unna :p prøve å få det gjort ila uka :)

Termin med lilleprinsen 18/2/14

Alt er klart. Mangler frimerke. Veide mer enn sånn vanlig porto så må på posten i morgen.

Jeg har ikke gjort det ennå... Men jeg skal på sykehuset 16 des, og da er det muligheter for at terminen min kan bli flyttet, så tenkte å søke etter det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal få sendt papirene avgårde i morgen.

Jeg har ikke gjort det ennå... Men jeg skal på sykehuset 16 des, og da er det muligheter for at terminen min kan bli flyttet, så tenkte å søke etter det :)

Kan jeg få spørre hvorfor den kan bli flyttet så sent?

Jeg fikk sendt avgårde søknaden i sist uke, ble såpass sent pga terminbekreftelsen jeg trengte. Fikk den sist uke på kontroll.

fra app'en

Kan jeg få spørre hvorfor den kan bli flyttet så sent?
Det skiller nesten 4 uker på min menstermin, og sykehusets oul termin. Både jeg og min jm her hjemme mener jeg er 1-2 uker lenger på vei, og det støttet 3d'en oppunder :)

Så når jeg var til oul fikk jeg ny time for å komme inn til vekstestimering for og se :) Hadde jeg blitt flyttet 1-2 uker tilbake, så skulle jeg ikke protestert, men 4 uker synes jeg var i meste laget! Det stemmer bare ikke ;)

Har søkt og min tidligere arbeidsgiver har sendt inn papirer, så alt skulle være i orden når det var rett under 8 uker igjen til permisjonsstart. Men når jeg ringte for å sjekke at alt var ok fikk jeg beskjed om at de "avventer" med behandling siden jeg er arbeidsledig... håper de ikke venter til permisjonen har startet.

Jeg søkte i uke 26

Tenkte å gjøre det i helga.. men må er helga over.

Skal få gjort det i dag, var planen

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Det skiller nesten 4 uker på min menstermin, og sykehusets oul termin. Både jeg og min jm her hjemme mener jeg er 1-2 uker lenger på vei, og det støttet 3d'en oppunder :)

Så når jeg var til oul fikk jeg ny time for å komme inn til vekstestimering for og se :) Hadde jeg blitt flyttet 1-2 uker tilbake, så skulle jeg ikke protestert, men 4 uker synes jeg var i meste laget! Det stemmer bare ikke ;)

Skjønner.. Takk for at du svarte :)

Venter på inntektsopplysninger fra arbeidsgiver.. Får jeg ikke dem i løpet av uken sender jeg inn papirene uten de og sender ved en lapp hvor det står at jeg har purret på arbeidsgiver om inntektsopplysninger flere ganger.. Da sender NAV brev til jobben…

Begynner det å haste? Dette her skjønner jeg ingenting av :( hva er det man trenger? :O

Sent from my iPad using BV Forum

Må også snakke med sjefen om det inntektsopplysningsgreiene.... trodde jeg hadde gjort alt det der, men har visst ikke det likevel. Lurer på hva det egentlig var jeg og sjefen satt og skreiv på for flere uker siden :p

off... må få fingen ut her.... har som mål å få mannens underskrift i helgen som kommer (reisejobb) og sende inn etter det

Hjelp! Stressa! Dumme NAV sine åpningstider! Har jo ikke tid til å komme innom.

Vi skal jo ha det litt særeste med at far skal ta ut alt unntatt min fødselsperm. Så jeg er nærvær på hvordan dette egentlig skal gå da vi er så treige.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har fylt ut alt, må bare innom jobb å få inntektsopplysningene, så skal jeg og mannen på NAV på torsdag og levere det.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp