Har alle søkt om foreldrepenger? Jeg klarer aldri å få somlet meg til å ordne med papirene... Må vel se å få gjort det snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg få spørre hvorfor den kan bli flyttet så sent?Jeg har ikke gjort det ennå... Men jeg skal på sykehuset 16 des, og da er det muligheter for at terminen min kan bli flyttet, så tenkte å søke etter det![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Det skiller nesten 4 uker på min menstermin, og sykehusets oul termin. Både jeg og min jm her hjemme mener jeg er 1-2 uker lenger på vei, og det støttet 3d'en oppunderKan jeg få spørre hvorfor den kan bli flyttet så sent?
Skjønner.. Takk for at du svarteDet skiller nesten 4 uker på min menstermin, og sykehusets oul termin. Både jeg og min jm her hjemme mener jeg er 1-2 uker lenger på vei, og det støttet 3d'en oppunder![]()
Så når jeg var til oul fikk jeg ny time for å komme inn til vekstestimering for og seHadde jeg blitt flyttet 1-2 uker tilbake, så skulle jeg ikke protestert, men 4 uker synes jeg var i meste laget! Det stemmer bare ikke
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum