Har ALLE

jabbadabbaduuu!

Elsker forumet
lyse gardiner om sommeren og mørke om vinteren?[8|]

Har pleid og ha det,men kjøpte meg noen mørke lilla gardiner nå og vet ikke omjeg gidder og bytter hver årstid[8D] Blir det rart og ha hengende mørke lilla gardiner på sommerstid liksom?[8|]

Sikkert litt rart spm[8D]

jeg synes det er merkelig å ha mørke gardiner på vinteren. Jeg har hvite gardiner, og har hatt det siden oktober[;)] Vintermånedene er mørke og da er det smart med lyse gardiner for å lysne litt[:)]

er ikke noe i veien for å ha mørke om sommeren heller? Da er det jo så lyst allikevel :)

Nei, alle har ikke det. Her er de lyse året rundt [:D].

har bare hvite lameller hele året. Gidder ikke skifte farge på de flere ganger i året hvertfall[:D]!

Har hvite gardiner, og piffet opp med "prikkete" panelgardiner.. syns hvite gardiner i seg selv er kjedelig[8D] mye stiligere når man får mønster i det[:)]

ORIGINAL: Maja Mio

Akkurat kjøpt hvite, og de skal få henge hele året.

Jeg har lyse hele året, men varierer på tykkelsen.... Har tykkere gardiner om vinteren[:)]

ELSKER å bytte gardiner, så jeg kommer aldri til å kjøpe noen jeg kan ha oppe hele året[8D]

har faktisk mersom lilla/aubergine på gardinene nå jeg [8D] blei overraskende fint, for jeg bruker KUN hvite gardiner til vanlig!

Her har vi persienner året rundt [:D]

Niks. Har samme gardiner, sommer som vinter.

Sign. [:)]

Nettopp kjøpt plommefargede blondegardiner til kontoret,kjøkkenet og vaskerommet[:D] Syns det ble veldig fint jeg.
Her bytter jeg på som det passer meg,men syns det er finest med litt lyse gardiner på vinteren faktisk,for det er jo såå mørkt ute da. På sommeren har jeg gjerne litt enkle mønstre feks[:)]

Bruker alltid lys gardiner på vinteren, for å slippe mest mulig lys inn, og gjerne litt mørkere på sommeren for å stenge litt av sola ute[:)]

Hvite om vinteren, og tenkte å kjøpe noen i litt mørk lilla til sommeren. Ellers hadde jeg lyse svarte i fjorsommer[:D]

Har lyse om sommeren og mørke om vinteren ja.
Synes de mørke gjør stua mer 'varm' og koselig i mørketiden, mens de lyse gjør rommet lysere og kaldere.
Skulle jeg brukt lyse/hvite gardiner på vinters-tid (for tiden uaktuelt for min del, føles feil...), måtte de være av tykt stoff om ikke annet.

Vi har heller ikke sol om vinteren, så da benytter jeg dessuten sjangsen til å bruke mørke gardiner uten å være redd for sol-bleiking også [:)]
Har hatt mørke lift og gardiner på andre rom, sommerstid- og de er blitt solbleket alle sammen [&:]

Jeg hadde mørke gardiner om viteren og lyse om sommeren der hvor jeg bodde før..

Men her hvor jeg bor nå, kommer det til å være lyse gardiner året rundt[:)]

Back
Topp