har alle vært på 1.svangerskapskontroll?

Tossa

Flørter med forumet
...er d bare jeg som er så utrooolig treig i ræva???

merker jeg tar d SÅ MYE MER piano denne gangen...stresser ikke med lege eller noenting... har bestilt time da, endelig, så skal over nyttår...


 
jeg har ikke vært på 1.svangerskapskontroll. Har vært hos legen, men han syntes det var for tidlig da ( uke 7). Har fått ny time 2 januar, da er jeg 11-12 uker :)
 
Jeg var i uke 11 jeg, stresset ikke med legetime, men det var fordi vi har vært på UL.... hehe. Dette er min første da.
Det blir jo litt annerledes i ferier og helligdager
Er vel ganske deilig å være avslappet rundt det hele også ;-)
 
Har ikke vært hos lege ennå, skal det 4.januar. Litt treg av meg. Men har vært 2 ganger hos jm på grunn av magesmerter...
 
Er det ikke sånn at de første blodprøvene bør tas før uke 12?
 
Fikk ikke time før etter nyttår selv jeg. Har første legetime når jeg er 12+5 tror jeg....
 
Hadde ikke planer om det, men pga blødninger, så måtte jeg ringe legen. Og da tok han bare alle blodprøvene o.l som skal tas i begynnelsen :) Men skal ikke på 2.svangerskapskontroll før etter ordinær ultralyd, som er 31.januar.
 
Skal på 1. svangerskapskontroll den 2. januar (10+6), men har vært hos legen to ganger i desember for å få sykemelding pga tretthet. Den første gangen jeg var der tok hun blodprøvene. Har også vært på tidlig ultralyd, da var jeg 8+6.
 
Jeg har ikke vært på svangerskapskontroll enda, har kun vært hos legen pga blødninger og kvalme. Første kontroll er 5 januar og da er jeg 13 uker på vei. 
 
Skal til legen på torsdag et da 10 +6 men vet ikkje om det er en svangerskaps kontroll for legen min vet ikkje jeg er gravid engang.. Er en annen lege som satte opp timen...
 
Har ennå ikke vert på noe kontroll jeg... Å når jeg tenker meg om har jeg heller ikke bestilt meg noen time ennå,er vel på tide å gjøre det snart..?
 
Tar ting veldig piano jeg og, men har vært på kontroll pga alle plagene jeg har hatt og har. Er jo ikke noe å stresse med. :)
 
Neh, stresser ikke med det. Skal inn til gyn 10 januar og har avtalt å ta blodprøver og glukosebelastningstest 9 januar sånn at vi får avklart om jeg har sv.diabetes denne gangen også. Så da trenger jeg ikke gå til lege og kan få meg en time hos jordmor når det passer meg. Det viktigste for meg er timene hos gyn uansett, uten de hadde jeg nok løpt til lege myyye raskere!
 
Jupp - men mest for å få fødeplass. Var i uke 5;) haha. fikk fødeplass og hadde første skikkelige kontroll nå sist torsdag=)
 
Ja var på 1 kontroll på dagen 10 uker på vei :). Nå har jo jeg vært masse til lege og UL pga. blødninger osv... Men 10 uker sa jeg ja til helsekortet og blodprøvene.
 
Ja, var for 2 uker siden.
 
hm aldri hørt at man helst må ha time før uke 12 ??
når jeg ringte spurte hun ikke hvor langt på vei jeg var engang...så tar ikke d så tungt!

vil være 14++ når jeg kommer meg på kontroll....
 
Jeg har vært - men gjorde ikke stort mer enn å fylle ut papirene. Skal tilbake andre uka i januar for å ta blodprøvene, hun ville ikke ta dem før jeg hadde bikka 12 uker. 
 
Ikke bestillt time her heller ..tenker jeg venter til over uke 12.. 9+4nå
 
Back
Topp