Har ALLE superømme puppar?

Absolutt ikke ømme pupper :rolleyes: og har også skulle ønske jeg hadde det, sånn at jeg hadde hatt ett tegn i det minste!
 
Ikke veldig ømme her heller. Mine var veeeldig ømme første graviditet. Da kunne jeg ikke komme borti noe uten å rykke til. Forrige graviditet var de ikke så ømme, men føltes tyngre enn de gjør nå, men mulig det var litt senere..
 
Jeg har ikke hatt ømme pupper :confused005 Hadde det heller ikke forrige svangerskap. Fødte en frisk og fin jente:dummy1: Så ikke tenk så mye på det, det kan være så forskjellig:happy:
 
Ingen store, pulserende mugger her heller! Hadde ganske ømme pupper, men ømheten forsvant sammen med den verste kvalmen natt til i går. Noe som gjorde at jeg friket ut og fremskyndet tul til i dag (skulle egentlig på torsdag). Der så alt bra ut, heldigvis, men er er ikke helt beroliget allikevel. Tenker at det er en lang vei å gå, med trisomi-sjekk og det hele, så må bare prøve å ta en dag (et sekund) ad gangen.

Eit sekund ad gangen. Akkurat på ein prikk sånn er det! Skjønar ikkje korleis eg skal halde ut til TUL om ni dagar :oops:
 
Jeg har ikke det.. har helt panikk for at noe er galt.. eneste symtomet jeg har er at jeg er litt uggen og litt svimmel:(
 
Merker det bare når 5 åringen sitter på fanget (han har en helt egen teknikk på å treffe meg i puppen med albuen) og når jeg tar av meg bh....
 
Jeg skjønte at det var noe på G, når jeg dusja og ikke kunne ha strålen mot overkroppen. Da var jeg 5 uker ish, men nå er de kun ømme på kvelden når bhen ryker. Ellers ømme om jeg klemmer på de :)
 
Eg har forferdeleg ømme bryst! Må sove med bh utan spiler om natta. Å ta den av er grusomt!! :eek:
 
Eg har forferdeleg ømme bryst! Må sove med bh utan spiler om natta. Å ta den av er grusomt!! :eek:
Går mest uten eg for er så ømme, bare det å ha på noe elle komme borti er fælt
 
Back
Topp