Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen store, pulserende mugger her heller! Hadde ganske ømme pupper, men ømheten forsvant sammen med den verste kvalmen natt til i går. Noe som gjorde at jeg friket ut og fremskyndet tul til i dag (skulle egentlig på torsdag). Der så alt bra ut, heldigvis, men er er ikke helt beroliget allikevel. Tenker at det er en lang vei å gå, med trisomi-sjekk og det hele, så må bare prøve å ta en dag (et sekund) ad gangen.
Jeg har ikke det.. har helt panikk for at noe er galt.. eneste symtomet jeg har er at jeg er litt uggen og litt svimmel![]()
Ja det er helt grusomt.. tiden går så sakteDet ER så vondt å gå sånn i den usikkerheita![]()
Går mest uten eg for er så ømme, bare det å ha på noe elle komme borti er fæltEg har forferdeleg ømme bryst! Må sove med bh utan spiler om natta. Å ta den av er grusomt!!![]()
Om eg lar dei henge fritt bevegar dei seg så mykje når eg går, og der er for vondtGår mest uten eg for er så ømme, bare det å ha på noe elle komme borti er fælt