Har ALLE superømme puppar?

TilPanama

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
...for det har ikkje eg. Dei er følsomme/litt ømme på brystknoppen når eg tar på dei, men dei er ikkje blir store og vonde slik "alle" snakkar om. Då eg gjekk gravid med eldstemann, var puppane så vonde at eg nesten grein innimellom. Meiner dei var veldig ømme med nr to og tre også. Men no altså; nesten ingenting. Blir så bekymra for at det er noko gale, at det ikkje er liv i magen...

...for det har ikkje eg. Dei er følsomme/litt ømme på brystknoppen når eg tar på dei, men dei er ikkje blir store og vonde slik "alle" snakkar om. Då eg gjekk gravid med eldstemann, var puppane så vonde at eg nesten grein innimellom. Meiner dei var veldig ømme med nr to og tre også. Men no altså; nesten ingenting. Blir så bekymra for at det er noko gale, at det ikkje er liv i magen...

Nei syns ikke jeg har det :) Er veldig individuelt hvilke symptomer man har :happy:

Mine var sykt ømme fram til rundt 5-6 uker. Var én uke hvor det var ille.
Så gikk det over før uke 6, men de er bare ømme når jeg er borti og kjenner etter.
Vet ikke om de har blitt så mye større, har liksom ikke målt :hilarious: er nok vanlig at det er forskjellig hos alle. :)

Her er de verken større eller ømme, og ikke vært i tidligere svangerskap heller :)

Noen dager veldig ømme og andre dager nesten ikke ømme i det hele tatt.

jeg har det også på samme måte.

Til Ts: Noen ganger er de veldig ømme og føles sprengte, mens andre dager er de mye mindre øm. De har også vokst litt og fått mørkere brystvorter. Ikke minst er blodårene blitt meget synlig:p

Berre akkurat i nippelen. Og kjenner at dei har vokst. Men berre 6 mnd sidan ammeslutt, så dei hadde ikkje heilt funne tilbake til standardmodus endå.

Ikke superømme, og varierer litt fra dag til dag. Ofte jeg må kjenne etter om de fortsatt er ømme. Men de føles tyngre/fyldigere og har blitt litt mørkere rundt brystvortene..

Hadde det første uka. Har kommet tilbake litt igjen nå, men er ikke på langt nær så ille som på førsten.

Takk for mange svar! Sjølv om hovudet mitt VEIT at det kan vere normalt å ha det slik, blir eg så koko av å gå i denne uvissa og kjenner etter symptom absolutt HEILE tida. Godt å høyre at ikkje alle dissar rundt med svære, pulserande, vonde muggar - og at eg er den einaste utan :D

Takk for mange svar! Sjølv om hovudet mitt VEIT at det kan vere normalt å ha det slik, blir eg så koko av å gå i denne uvissa og kjenner etter symptom absolutt HEILE tida. Godt å høyre at ikkje alle dissar rundt med svære, pulserande, vonde muggar - og at eg er den einaste utan :D
Ingen store, pulserende mugger her heller! Hadde ganske ømme pupper, men ømheten forsvant sammen med den verste kvalmen natt til i går. Noe som gjorde at jeg friket ut og fremskyndet tul til i dag (skulle egentlig på torsdag). Der så alt bra ut, heldigvis, men er er ikke helt beroliget allikevel. Tenker at det er en lang vei å gå, med trisomi-sjekk og det hele, så må bare prøve å ta en dag (et sekund) ad gangen.

Denne gangen er det helt j* men i forrige svangerskap, med storesøster, så skjønte jeg ikke hva alle klagde sånn over. :p

Back
Topp