Har alle styr på når og hvor ofte baby sover, spiser etc.?

Har overhodet ikke kontroll. Men syns det er ganske lett å se når hun er sulten eller trøtt, så jeg følger henne. Hun sover hele natta fra ca halv ni-ni om kvelden til seks-sju om morgenen. Noen dager ammer jeg en gang i timen, og hun sover bare korte dubber, andre dager sover hun i opptil 3 timer og spiser sjeldnere.
 
Jeg brukte app når jeg ga flakse, pumpet meg og ga mm og mme. Det var fint å se hvor mye jeg fikk pumpet i løpet av et døgn osv. Når han fikk flakse og hvor mye han spiste. Men nå som jeg fullammer har jeg ikke brukt appen. Har får han pupp når han er sulten.
 
Jeg har brukt Sprout, kjempefansi app som tracker alt du vil og viser flotte grafer og oversikter. Jeg har brukt det til å tracke amming og hvilket bryst som er neste
Førte også søvn en stund av nysgjerrighet -men det ble mye jobb og mye nesa nedi mobilen, så sluttet.

ellers er han, og har vært hele tiden selvregulert. Men nå kan han også sutre/gråte ved kjedsomhet og da er det ikke alltid jeg vet hva han vilså da er det greit å ha oversikt over siste måltid og hvor lenge det varte.
 
Back
Topp