har alle sett eller hørt magetrollet sitt?

Jeg var på tidlig ultralyd for 2 uker siden.. [:)] Helt fantastisk! Gleder meg til ordinær 24 august[:)]

Jeg har hverken sett eller hørt! Var hos jordmor på mandag, men var for tidlig å finne noen hjertelyd, hørte bare min egen puls. Skal på ordinær ul 13. august. Blir nok ikke noe mer enn det heller hvis alt er normalt[:)]

Har verken sett eller hørt! Her blir d ingen UL før ordinær UL som eg ikke har fått time til enda. Like greit eg ikke har fått time enda for vet d enda e en stund til. Tortur å vente på en bestemt dato[8D]
Får sikkert høre hjerte hos legen når eg e der neste uke (håper eg ihvertfall) Men så lenge eg e kvalm så vet eg at gullet e inni der[:)] Tar d egentlig helt knusende med ro eg[:)] Eg får se og høre d tidsnok[;)]
Ingenting e anderledes enn sist så[:)]
Synes d e fantastisk deilig å ha d slik egentlig! Har fullstendig roen egentlig[:)]

ingen av delene her heller... Blir ikke ul før ordinær ul i uke 18, og hjertelyden vet eg ikke når eg får høre. Skal til legen for 1. kontroll neste uke, men har ikke store forhåpninger om å få høre noe da. Forrige gang eg var gravid prøvde legen ca rundt de tider og da fant han den ikke..eg fekk jo totalt panikk.. men noen uker etter fant jo JM hjertelyden [:D] Så denne gangen skal eg ikke ha noen som helst forhåpning om å få høre hjertelyden på 1. kontrolltime.. for det er ikke uvanlig at de ikke finner den så tidlig.

Begge deler her [:D] Fikk høre hjertelyden hos legen 10+3, og fikk se nurket på ul i uke 11 pga blødninger [:)]

ser vi er ganske i undertall vi som ikke har sett eller hørt ja....[8D]

Jeg har heller ikke sett og hørt!

Gleder meg derfor enormt til ordinær UL, som jeg ikke har fått time til enda.. :) Uke 13 idag, så blir ikke så altfor lenge til :) men som noen tidligere skrev, så lenge formen / kroppen er som den er, så er det ingen ting å bekymre seg for.. Jeg vet at det er noe der, har bare ikke fått hilst på enda :)

ORIGINAL: tone86

Vel, ja.. det er egentlig det jeg lurer på.. Har alle her vært på tidlig ul, hørt hjertelyden - eller begge deler allerede?

Føler meg liksom litt ensom i rekken her.. har ikke gjort noen av delene ennå.... [8D]

Ikke jeg heller[8D]

[:)] Jeg har heller ikke sett eller hørt noe hjertelyd på spiren [;)] Og jeg kjenner at jeg er sååå innmari spent .. syns fortsatt det er rart at det skal være noe inni magen min , forstår det nok ikke helt før jeg får vært på UL :) jeg skal på tidlig UL 19 juli , så det er jo ikke lenge til nå , og da er jeg i min 13 uke Godt å se det er flere av oss :)

sett to ganger(er så heldig å ha en lege med et gammelt ul apparat) hørt hjertelyden en gang[:)]

Back
Topp