har alle sett eller hørt magetrollet sitt?

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Vel, ja.. det er egentlig det jeg lurer på.. Har alle her vært på tidlig ul, hørt hjertelyden - eller begge deler allerede?

Føler meg liksom litt ensom i rekken her.. har ikke gjort noen av delene ennå.... [8D]

Vi så hjerteslag i uke 7

og

En liten baby som sprellet med armer og bein i uke 9, da var navlestrengen også dannet...

Så dette må gå bra...

Skal på UL 29 juli... leeenge å vente...

Eg er med deg tone86 [;)] Har ikkje vært på ultralyd eller fått hørt hjertelyden, og ikkje får eg det før ordinær UL 9 august heller...

ORIGINAL: Sunshine*

Eg er med deg tone86 [;)] Har ikkje vært på ultralyd eller fått hørt hjertelyden, og ikkje får eg det før ordinær UL 9 august heller...

Er vi iallefall to da[;)][:D]

Jeg så og hørte i uke 7+4[:)]

jeg var på tidlig ul i uke 11, også hørte jeg hjertelyden hos fastlegen igår (uke 14)
Neste blir vel hos jordmor i midten av juli, så ordinær ul 3 august.

jeg har vært på 4 tidlige ul'er... Men kun de to siste gangene vi har sett hjertet banke hehe... Så håper vi hører hjerte med dopler snart hihi

Fikk hør at hjerte banka når æ va t lægen[:)]

Ja, har hatt tre ul pga litt trøblete start på svangerskapet...skal på ordinær den 28 el 29 juli...ikke noe mer før det[:)] Også kommer jeg nok til å bestille en time til ul i uke 32 ca også...da syns de sååå godt[:)] Men her er 3d ul dekt av kommunen, så betaler ikke noe annet enn egenandel på 70 kr...og da får jeg med meg bilder og cd med film [:)]

Har vært på privat ul i uke 7 eller noe sånt. Skal på første legetime hos fastlegen i morgen tidlig. Ny privat ul i uke 12. Ordinær ul er det ikke ebstillt time til enda engang.

ikke jeg heller..ska til legen første gang neste uke... så glede meg til å høre da:)

Har vært på privat UL en gang og hørt hjertelyden endel ganger hjemme (har egen doppler).

Jeg ville på UL for å få litt mer bekreftelse på hvor langt jeg var på vei. Trodde selv jeg var 6 uker, men på UL visste d sg at jeg var over 10 uker på vei[:D] + at d e nå i starten eg syns d e kjekkast å se babyen på UL for etterhvert så blir den så stor å da ser du kanskje bare en fot eller en arm, men ikke hele ungen liksom. Syns d e veldig koselle å se hele babyen på en gang hehe.. Men d gjør me jo også på den ordinære UL[;)] Jeg betalte 600 for den private og syns d va verdt hver en krone!!!
Men gjør d kun for morro skyld[:D]

Ikke jeg.
Men skal i uke 12 grunnet jeg har tvillinger fra før, da sjekker de dette som rutine.

Virker som det ikke er så vanlig lenger å vente til ordinær UL i uke 17-20.

jeg har verken sett eller hørt!!
Skal til jordmor 21. juli.. gleder meg til å høre hjertelyden! [:D]

da er jeg ca. 14 uker på veg.

Har så vidt sett. Men ikke fått se eller høre hjertelyd eller noe...

Jeg har bare hørt hjertelyden noen ganger hjemme [:D]
Var hos legen i dag og hun sendte henvisning til ordinær UL som blir i begynnelsen av august en gang, så jeg får ikke sett noe før da [:)]

Jepp. Var på 2 UL pga IVF. Og 1 privat, og har angelsound sånn at jeg hører hjertelyden[:D] 

Har verken sett eller hørt.
Fikk angelspunden i posten i dag, men fant ikke noe annet enn min egen puls

Back
Topp