Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nadja1986
Her vat alle det, da vi har fått diagnosen habituell abort... Og alle vet vi har prøvd i mange år og er oxo veldig støttende når vi har mistet våre små. Så da var det naturlig å si noe med en gang denne gangen oxo...
ORIGINAL: prøverpånummer3
Her vat alle det, da vi har fått diagnosen habituell abort... Og alle vet vi har prøvd i mange år og er oxo veldig støttende når vi har mistet våre små. Så da var det naturlig å si noe med en gang denne gangen oxo...
Ja, det er forståelig[:)] Deres situasjon er veldig spesiell så det er så utrolig bra at det endelig går godt med den lille i magen og at alle rundt deg får være med på denne gleden[:)][:)]
Ja, det er forståelig[:)] Deres situasjon er veldig spesiell så det er så utrolig bra at det endelig går godt med den lille i magen og at alle rundt deg får være med på denne gleden[:)][:)]
ja for oss et det viktig at alle får være med på vår lille reise mot ett lite barn <3
ORIGINAL: Jaybird
Haha. Malteseres: Det sa mamma også om da hun gikk gravid med både meg og søskna! Eller, hun sa at hun ikke var helt konfortabel med babymagen, fordi det var en kjempe bevis på at hun hadde hatt sex med pappa=P.
ORIGINAL: *Knøttet*
Her vet familien det, og kun et par venner..
Fortalte det til bestevenninna mi sist uke.. Hun begynte å le, og fortalte at hun har termin 6 dager etter meg.. Med sønnene våre, er det også 6 dager forskjell.. Og med døtrene våre, 3 mnd..
Gøy å gå gravid med henne igjen! Viste ikke engang at de ville ha 3 barn,så det var en stor og hyggelig overaskelse[:)]
ORIGINAL: maltesers
ORIGINAL: maltesers
bestevenninna mi fikk vite det med en gang testen blei tatt[8D] typen 5 min seinere[8D][8D]
Mamma og pappa fikk vite det dagen etter jeg tok testen, mens mine svigerforeldre måtte vente til jeg var i uke 5-6[8D]
samme med søsknene våres[8D]
fortalt det til noen utvalgte på jobben sånn litt etter litt mens sjefen fikk vite det da jeg var 11 uker på vei!
Resten av våres tanter og onkeler, besteforeldre, søskenbarn får vite det sånn etterhvert nå. Syns nesten det er litt flaut å fortelle[;)]
Hihi.. ja, da var du tidlig ute med å fortelle det[:D] Hvorfor syns du det er flaut og si det?[:)]
Ja veldig tidlig. Jeg er rett og slett bare så dårlig på å holde tett om sånt[8D][8D]
Jeg veit ikke hvorfor jeg syns det er flaut[8D] Litt med at sambo er tre år yngre enn meg, tror det meste ligger der[8D] Nei jeg veit ikke[8D] For da skjønner de at vi har liggi sammen!![8D] Neida, tulla[8D][;)]
Hihi.. jeg skjønner hvordan du har det for vi også slet med å si det til familien første gangen jeg var gravid[:D] Jeg var jo så redd når jeg skulle si det, men alle ble jo selvfølgelig overlykkelige[:)] Kan jeg spørre om hvor gamle dere er?[:)]
ORIGINAL: Jaybird
Ja, h*n begynte å kjefte på oss fordi vi var så uansvarlige og barnslige som prøvde å få barn i det hele tatt. At jeg var dum fordi jeg måtte jo forstå at å miste hele tiden var psykisk belastende. Selvsagt, men ikke så ille som at noen kjefter på deg for det.
Har kjempeangst for at h*n skal få vite det, desverre så er det såpass nær familie at vi må si det til h*n. =S.