Har alle sagt det til familie og venner?

Haha. Malteseres: Det sa mamma også om da hun gikk gravid med både meg og søskna! Eller, hun sa at hun ikke var helt konfortabel med babymagen, fordi det var en kjempe bevis på at hun hadde hatt sex med pappa=P.

ORIGINAL: nadja1986

Her vat alle det, da vi har fått diagnosen habituell abort... Og alle vet vi har prøvd i mange år og er oxo veldig støttende når vi har mistet våre små. Så da var det naturlig å si noe med en gang denne gangen oxo...

Ja, det er forståelig[:)] Deres situasjon er veldig spesiell så det er så utrolig bra at det endelig går godt med den lille i magen og at alle rundt deg får være med på denne gleden[:)][:)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Her vat alle det, da vi har fått diagnosen habituell abort... Og alle vet vi har prøvd i mange år og er oxo veldig støttende når vi har mistet våre små. Så da var det naturlig å si noe med en gang denne gangen oxo...

Ja, det er forståelig[:)] Deres situasjon er veldig spesiell så det er så utrolig bra at det endelig går godt med den lille i magen og at alle rundt deg får være med på denne gleden[:)][:)]

ja for oss et det viktig at alle får være med på vår lille reise mot ett lite barn <3

Er jo veldig deilig å ha noen å prate med. Enten det er familie eller venner. Noen man kan dele redsler og gleder og som man kan spørre om ting. Jeg mener, det er bare så mye gubben kan si og gjøre før man blir lei av å bare prate med han om det=P.

ja for oss et det viktig at alle får være med på vår lille reise mot ett lite barn <3

Ja, det skjønner jeg veeeeeeeeeeeeeldig godt[:)] Jeg hadde nok helt sikkert tenkt akkurat likt hvis jeg var i din situasjon og det er viktig med støtte fra familie og venner når dere går igjennom så mye[:)]

Fortalte det til foreldra mine da jeg var 7 uker på vei og svigers da jeg var 8 uker..til brodern og svigerinna mi da jeg var 10 uker. Nærmeste venner og resten av familien fikk vite det etter UL da jeg var 12 uker og på jobben fikk de vite det da jeg var 13 [:D]

Fortalte det til mamma og søster da jeg var 5 uker på vei, resten fikk vite det etter UL 11+1 [:D]

jeg har faktisk bare fortalt pappa og mamma, pluss et søskenbarn. Ellers kun venner her inne. Men må jo si det om jeg treffer noen da, for ingen tvil med den magen jeg har. Familie på mannen sin side får ikke vite før etter ordinær ultralyd [:D]

både ja og nei,
hele min familie på pappa sin side vet det, er usikker på hvem som vet det på mamma sin side uten om to kusiner av meg.
jeg sa jeg var sykemeldt og då fikk jeg spørsmål om hvorfor. så da var det ikke vits å lyge eller ro det bort.
gubben sin familie vet jeg at deler av familien vet det.

Fortalte det til mamma i slutten av veke 5. Resten av familien min og familien til samboer fekk vite det i veke 6, for da blei eg sjukemeldt.
Fortalte det til sjefen min som har kontor ein anna plass enn der eg jobber i veke 6, så slapp eg at det kom ut på jobb.
Så fortalte eg og samboer det på jobbene våre i veke 10, og då kom det ut til litt venner og kjente og. Fortalte det til nære venner samme dag. Resten får finne det ut etter kvart.

Her vet familien det, og kun et par venner..

Fortalte det til bestevenninna mi sist uke.. Hun begynte å le, og fortalte at hun har termin 6 dager etter meg.. Med sønnene våre, er det også 6 dager forskjell.. Og med døtrene våre, 3 mnd..
Gøy å gå gravid med henne igjen! Viste ikke engang at de ville ha 3 barn,så det var en stor og hyggelig overaskelse[:)]

ORIGINAL: Jaybird

Haha. Malteseres: Det sa mamma også om da hun gikk gravid med både meg og søskna! Eller, hun sa at hun ikke var helt konfortabel med babymagen, fordi det var en kjempe bevis på at hun hadde hatt sex med pappa=P.

Hehe, men det er jo sant da[8D] Også har jeg en mormor som har blitt kristen i sine seinere år, så spent på hva hu sier. Hu kunne jo ikke dele seng med den nye kjæresten sin før de gifta seg!  I en alder av 74 år giftet hun seg på nytt><
Hadde vært kjempekoselig hvis hu beholdt sitt gamle jeg, men hu blei jo en helt anna person og døpte seg på nytt. Tømte all sprit og kasta div kjøtt. (hun er adventist)
Så er rimelig spent! Vi som ikke er gift en gang[8D][8D]

ORIGINAL: *Knøttet*

Her vet familien det, og kun et par venner..

Fortalte det til bestevenninna mi sist uke.. Hun begynte å le, og fortalte at hun har termin 6 dager etter meg.. Med sønnene våre, er det også 6 dager forskjell.. Og med døtrene våre, 3 mnd..
Gøy å gå gravid med henne igjen! Viste ikke engang at de ville ha 3 barn,så det var en stor og hyggelig overaskelse[:)]

Når jeg fortalte det til min bestevenninne så ble hun utrolig glad. under to uker seinere så ringte hun meg og spurte hva hun skulle gjøre, Tante Rød hadde ikke kommet, og den var då nesten en uke forsinket.
Så ba henne om å ta en test eller dra på helsestasjonen og ta en test der.
hun gjorde det siste, og hun har også termin 6 dager etter meg... [:D]
men jeg har då veldig mange å gå gravid med i fra min omgangskrets.

kusinen til gubben er gravid, to venninner av meg som jeg ikke har sett på år og dag (hodt kontakten via msn og face) er gravide, av av de har termin i oktober/november, andre har i august, bestevenninnen min har 6 dager etter meg og en kollega av meg (gått i klasse med henne tidligere) har to uker etter meg... [8|]

ORIGINAL: maltesers

ORIGINAL: maltesers

bestevenninna mi fikk vite det med en gang testen blei tatt[8D] typen 5 min seinere[8D][8D]
Mamma og pappa fikk vite det dagen etter jeg tok testen, mens mine svigerforeldre måtte vente til jeg var i uke 5-6[8D]
samme med søsknene våres[8D]
fortalt det til noen utvalgte på jobben sånn litt etter litt mens sjefen fikk vite det da jeg var 11 uker på vei!

Resten av våres tanter og onkeler, besteforeldre, søskenbarn får vite det sånn etterhvert nå. Syns nesten det er litt flaut å fortelle[;)]

Hihi.. ja, da var du tidlig ute med å fortelle det[:D] Hvorfor syns du det er flaut og si det?[:)]

Ja veldig tidlig. Jeg er rett og slett bare så dårlig på å holde tett om sånt[8D][8D]
Jeg veit ikke hvorfor jeg syns det er flaut[8D] Litt med at  sambo er tre år yngre enn meg, tror det meste ligger der[8D] Nei jeg veit ikke[8D]  For da skjønner de at vi har liggi sammen!![8D] Neida, tulla[8D][;)]

Hihi.. jeg skjønner hvordan du har det for vi også slet med å si det til familien første gangen jeg var gravid[:D] Jeg var jo så redd når jeg skulle si det, men alle ble jo selvfølgelig overlykkelige[:)] Kan jeg spørre om hvor gamle dere er?[:)]

jeg er 24, og typen min er 21! Men det glemmer jeg så fort bort. Visste jo ikke at han var 3 år yngre enn meg da vi møttes for 3,5 år siden.  Trodde jo han var rundt min alder. Og jeg hadde allerede falt for han da jeg fant ut hvor gammel han var[8D] Men han oppfører seg veldig voksent for aldern da, så er ikke redd for noenting[:)]

Jepp, her vet alle rundt oss det. Fortalte familien først da[:)]

Kun ei veninne av meg som vet det. Har tenkt å fortelle det til familien når jeg er 12 uker.

venner har vist det fra dag en, egentlig. værtfall nærme venner.
veslejenta har fått vite det litt å litt, men fikk telefon om jenta sto å tøystet eller om hun faktisk skulle bli storesøster:P

foreldrene mine fikk vite det i dag.

Ja, her er alle nære og fjerne bevisst på at vi venter en liten en[:D]

Her veit så og si alle det. Familie og noen venner fikk vite det før uke 12, men rester litt uti uke 12 . Og de som ikke veit det av "venner" nå, er det ikke verdt at skal vite det pga de ikke gleder seg allikevel[:'(]

ORIGINAL: Jaybird

Ja, h*n begynte å kjefte på oss fordi vi var så uansvarlige og barnslige som prøvde å få barn i det hele tatt. At jeg var dum fordi jeg måtte jo forstå at å miste hele tiden var psykisk belastende. Selvsagt, men ikke så ille som at noen kjefter på deg for det.
Har kjempeangst for at h*n skal få vite det, desverre så er det såpass nær familie at vi må si det til h*n. =S.

herregud no blei jeg dritt sur..
det familie medlemmet behøver ikke å være i "din" familie lengre.
om h*n skal oppføre seg sånn.
jeg har en følelse at H*N er en hun...

Back
Topp