Har alle navn klart enda?:)

Det er hemmelig "ute i verden", men våre to favoritter er Lovise og Nikoline ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nydelige navn :) Her heter storesøster Nicoline <3

Dessverre ingen anelse enda....synes Ingrid er fint, men vi har absolutt ikke landet på noe enda....

Nei... Tenkte på navnet Nicoline før ordinær ul, men så var det jaggu en lillebror :)) Sååååå etter det har vi ikke kommet lengre :P Guttenavn er vanskelig.... Håper vi finner et navn før han kommer :P

Svigermor har bestemt seg for at hun skal hete Mia Maria, og har sagt klart i fra at hun ikke liker våre to favoritter. Hvorfor hun har fått for seg at hun får bestemme det, må gudene vite for jeg har ikke spurt om hennes mening ;) Skal sies at det IKKE blir det!! Høres ut som mannen har bestemt seg for et av navnene 'våre', og jeg er egentlig enig. Så i grunn er det vel bestemt, selvom det ikke står skrevet i stein...

Vi hadde vært våres navn men han begynte å like mitt, som er litt "oppkalt" (ligner litt) etter Mamman hans og mitt navn:) Men vi må liksom se henne før vi er har helt bestemt oss, må se om hun passer navnet;) men det spørs nok det når man begynner å venne seg til navnet!

Har mulig guttenavn klart (Elias) Bare kanskje da, syntes der utrolig søtt, vi har snakka om det navnet om det blir gutt. Men jentenavn syntes jeg er fryktelig vanskelig.

Nå har vi endelig klart å tenke litt guttenavn. Så nå har vi et jentenavn som sier "ja", og et guttenavn som sier ja. Så nå er det bare å vente på fødsel og se hva det blir:)

Står mellom to navn, det ene mer sjeldent enn det andre, men vi kommer nok ikke til å bestemme oss før vi har sett babyen denne gangen :)

Vi har to favoritter og vil ikke bestemme oss helt før vi ser babyen :)

Back
Topp