Har alle navn klart enda?:)

Spiramin

Forelsket i forumet
Har alle navn klare enda eller? Det har vi, om ikke vi brå ombestemmer oss på sykehuset :p er jo så mange fine navn å velge mellom..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jentenavn er så godt som klart. Det eneste "dilemmaet" er om det skal være enkelt- eller dobbeltnavn. Guttenavn sliter vi med. Tror det er jente, men vi skal nå komme opp med guttenavn og:)

Vi har noen alternativer, men bestemmer oss nok ikke før hu er ute :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her var navnet klart lenge før jeg ble gravid :D

her var navnet på gutten klart samme kveld som oul :)

Har noen navn å velge mellom, men har ikke bestemt oss enda... Er 9 uker igjen, men tror ikke det blir bestemt før han er kommet ut :)

Her er det ikke klart enda :) Har tre alternativer som står, og vi klarer rett og slett ikke å bestemme oss mellom de. Med storesøster hadde vi navn klart god tid i forveien (ble dog 100% bestemt først når hun ble født), men syns det er greit å ha en viss formening på forhånd. Merker jeg begynner å stresse litt med navn nå... 8-9 uker igjen...

Med Storesøster hadde vi navnet klart allerede før vi ble gravide ;)

Men denne gangen har vi ikke klart å bestemme oss enda. Er en stund siden vi pratet om navn sist, men stresser ikke med det. Vi har 2-4 alternativer, så helt blanke er vi jo ikke. Men satser på å bestemme oss før LillesøstEr kommer :)

VI har to navn vi snakker om, men jeg vil ha det ene, og mannen det andre :P Så vi har ett lite problem der. Vi får se når han kommer ut tenker jeg :) 9 uker til termin.

Vi har 2-3 favoritter, og ett er nok aller mest favoritt akkurat nå ;) Men det kan forandre seg, og vi kommer uansett ikke til å bestemme oss før hun er her så vi får sett hvilket som passer best til akkurat henne ;) :)

Vi har akkurat nå to navn vi står mellom. Jeg ønsker det ene veldig sterkt, han vil ikke ha det jeg vil ha, men er ikke så engasjert i å finne noe annet heller. Så da sitter vi her da :p må uansett se lillemor først - kan jo hende hun ser ut som noen helt andre enn hva vi har sett for oss :)

Vi har ikke bestemt oss enda, var veldig gira på å finne navn i på starten av 2 trimestre... men ikke lett å finne når det er så mange fine navn der ute.... så vi har latt det litt til siden, så får vi se hvilke navn vi ender opp med.... :)

Ikke klart.. 4 uker igjen :-0

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har to navn på blokka, hvert vårt. Snaue fire uker til termin.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Da har vi klart å bestemme oss for navn :) Det tok sin tid, men det ble det første navnet vi tenkte på:)

Kan dere ikke si hvilke navn det er da, dere som har noen på blokka/bestemt dere? Hadde vært herlig med litt tips/inspirasjon... :)

Navn er ikke klart her - syns det er vanskelig å bestemme når man ikke har fått "møtt" ungen...

Men så og si, har ca. 6 uker til termin nå :)

Vi har endelig kommet til enighet over Emma, men noen fler forslag i tilfelle hun kommer ut og ikke er en emma i det hele tatt ;)

Back
Topp