Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jentenavn er så godt som klart. Det eneste "dilemmaet" er om det skal være enkelt- eller dobbeltnavn. Guttenavn sliter vi med. Tror det er jente, men vi skal nå komme opp med guttenavn og
Her er det ikke klart enda Har tre alternativer som står, og vi klarer rett og slett ikke å bestemme oss mellom de. Med storesøster hadde vi navn klart god tid i forveien (ble dog 100% bestemt først når hun ble født), men syns det er greit å ha en viss formening på forhånd. Merker jeg begynner å stresse litt med navn nå... 8-9 uker igjen...
Med Storesøster hadde vi navnet klart allerede før vi ble gravide
Men denne gangen har vi ikke klart å bestemme oss enda. Er en stund siden vi pratet om navn sist, men stresser ikke med det. Vi har 2-4 alternativer, så helt blanke er vi jo ikke. Men satser på å bestemme oss før LillesøstEr kommer
VI har to navn vi snakker om, men jeg vil ha det ene, og mannen det andre Så vi har ett lite problem der. Vi får se når han kommer ut tenker jeg 9 uker til termin.
Vi har 2-3 favoritter, og ett er nok aller mest favoritt akkurat nå Men det kan forandre seg, og vi kommer uansett ikke til å bestemme oss før hun er her så vi får sett hvilket som passer best til akkurat henne
Vi har akkurat nå to navn vi står mellom. Jeg ønsker det ene veldig sterkt, han vil ikke ha det jeg vil ha, men er ikke så engasjert i å finne noe annet heller. Så da sitter vi her da må uansett se lillemor først - kan jo hende hun ser ut som noen helt andre enn hva vi har sett for oss
Vi har ikke bestemt oss enda, var veldig gira på å finne navn i på starten av 2 trimestre... men ikke lett å finne når det er så mange fine navn der ute.... så vi har latt det litt til siden, så får vi se hvilke navn vi ender opp med....