Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg måtte flire. Min har ofte et solid grep om utstyret når vi ser tv. Helt ubevisst, tror jeg. Men heldigvis utenpå buksa! Hva er de redde for, at den skal stikke av??Huff, irriterer meg ofte over mannens hygiene jeg også.... Han er flink og bytte klær etter jobb, dusje og pusse tenner. Men han legger gjerne jobbklærne på gulvet å bruker de samme på jobb hele uka f.eks.... Heldigvis blir klærne han bruker hjemme vasket oftere!![]()
Han er jo også blitt flink til å vaske hender, etter mye mas fra meg, men han vasker de ikke riktig!han tar såpe på henda, å stikker henda rett under vasken der såpa blir gnikka rett av igjen inni håndflaten... Må ha våtservietter liggende i bilen for å kunne vaske av seigt ratt og girstang. Skjønner ikke hvordan han klarer å gå rundt å være seig på henda! :S
Og så er den hånda ned i boksern H E L E tiden! For det første tenker jeg på all den ballesvetten han drar med seg og annet ekkelt, for det andre tenker jeg på de seige henda hans som sikkert ikke er bra for et kjønnsorgan! Har bedd han gå til legen å få seg sjekka, kan da ikke være bra å måtte klø nedi der så mye!!
Ellers tar jeg meg av behandling av mat og klær her i huset. Da vet jeg det blir gjort ordentlig og hygienisk![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hugser jeg irriterte meg over at han ALDRI lært seg og ta papir rundt dørhåndtaket og vasken på offentlig toalett! Var jo lite vits og vaske seg når han tok rett i bakteriene igjen!
Utenom det, så var han veldig hygienisk av seg. Hadde fått fnatt om min mann ikke pusset tennene sine på flere dager osv.
Min er heldigvis ikke sånn!! Dusjer hver kveld, pusser tenner og vasker hender![]()