Har alle klart å slutte med sine laster? Snus ol.

Snuste 1 boks på 1-2 dager, å 2 dager etter testen var positiv ble jeg svimmel og kvalm når jeg snuste.. Så kroppen ga tydelig beskjed om at dette ikke var greit lengre:dead: så de gikk egentlig helt greit! Dom som jeg er har jeg sprukket 2 ganger på desse 3 ukene! Mannen min snuser, så jeg stjal en av han :facepalm: men måtte kaste den med en gang, ble så dårlig!

Snuste 1 boks på 1-2 dager, å 2 dager etter testen var positiv ble jeg svimmel og kvalm når jeg snuste.. Så kroppen ga tydelig beskjed om at dette ikke var greit lengre:dead: så de gikk egentlig helt greit! Dom som jeg er har jeg sprukket 2 ganger på desse 3 ukene! Mannen min snuser, så jeg stjal en av han :facepalm: men måtte kaste den med en gang, ble så dårlig!

Jeg merker også at jeg blir dårlig/kvalm. Tar en av og til fortsatt :banghead: men spytter den ganske kjapt ut, er den dumme vanen og avhengigheten! Men har typ nesten slutta.. den er nok snart helt borte!

Må kutte ut salami på nista, det holder hardt. Telle kaffekopper - drikker ca 3 på jobb så må ned til 2. Festeøyken er enkel å legge vekk - er omtrent aldri på fest lenger med to små :D

Skal i bryllup på lørdag, blir verre å late som om at eg drikker vin...

Jeg må også trappe ned på kaffien, klart meg med to stk. til nå, men fort gjort å glemme seg / ta seg mer på lange dager.

Salami ja! Jammen... det blir noe jeg fort kan glemme :/

Noen som har avslørt dere enda, spes dere som snuser? :)

Jeg må også trappe ned på kaffien, klart meg med to stk. til nå, men fort gjort å glemme seg / ta seg mer på lange dager.

Salami ja! Jammen... det blir noe jeg fort kan glemme :/

Noen som har avslørt dere enda, spes dere som snuser? :)

Har ikke blitt avslørt på jobb pga jeg har slutta nei.

Man skal begrense inntaket pga koffein innholdet. Så du kan fint drikke det hver dag men ikke så mye.

Det står på matportalen
Takk for info :happy: så lenge jeg får et glass om morgenen så er jeg sånn passe tilfreds

Her er jeg så kvalm at jeg ikke klarer kaffe fortiden. Jeg som er stordrikker :cat:

Jeg ble så dårlig av snus 1 uke før positiv test.. Skjønte det ikke hvorfor der og da. Hehe. Men nå skjønner jeg jo hvorfor ;)

Min last: salami. Ikke klart å slutte :p

Vet ikke om jeg klarer å kutte ut pepsi maxn, men skal i hvertfall begrense det :)

Asså jeg har spist salami etter positiv test, jeg visste ikke at det gikk under katogori spekemat.

Var hvertfall ikke lov når jeg gikk gravid for 1 1/2 år siden. Tror mange er splitta, men mange lar være å spise for å være helt sikker.

Jeg har også spist, men kun ene gangen. Det er nok ikke farlig, det er ulike meninger. Jeg er ikke sÅ glad i det så da lar jeg bare vær :)

Sliter med kaffien jeg altså...... begynte å tenke i dag at koppene på jobb dog er jo gaaanske små- ble en halv kopp til da det utgjør ca.2 siden de to første ikke var fulle... :sorry:
:D
Hehe.. skulle vært gubben som gikk gravid ..... null kaffi og røyk liksom... :hilarious:

Jeg har også spist, men kun ene gangen. Det er nok ikke farlig, det er ulike meninger. Jeg er ikke sÅ glad i det så da lar jeg bare vær :)

Sliter med kaffien jeg altså...... begynte å tenke i dag at koppene på jobb dog er jo gaaanske små- ble en halv kopp til da det utgjør ca.2 siden de to første ikke var fulle... :sorry:
:D
Hehe.. skulle vært gubben som gikk gravid ..... null kaffi og røyk liksom... :hilarious:

Du har jo lov å drikke 2 - 4 kopper? Eller?

Back
Topp