Termin 17.mai her og! Trolig toeggede, men 10%sjanse for eneggede.Har termin 17.mai innsett av kun en, så enten er de enegget eller så har vi klart det selv samtidig som de satte inn ett når har du termin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Termin 17.mai her og! Trolig toeggede, men 10%sjanse for eneggede.Har termin 17.mai innsett av kun en, så enten er de enegget eller så har vi klart det selv samtidig som de satte inn ett når har du termin?
Så gøyTermin 17.mai her og! Trolig toeggede, men 10%sjanse for eneggede.
Det er helt snålt, har hatt tvillinger på følelsen i alle tre mistene mine, så veldig merkelig at det faktisk ble det denne gangen!Har vært på to men blir nok "bare" 1 baby Hadde faktisk en liten følelse på tvillinger (sikkert ønsketenking) men stemte ikke.. jaja glad og veldig takknemlig uansett
Sniker litt! Utrolig hyggelig å se at det ser ut til å gå veien for ned nå! og med to også da!! Gratulerer så mye og masse lykke til videre i svangerskapetHar alle hatt tul, enten privat eller offentlig? Eller er det mange som venter til den offentlige ordinære?
Er så spent på om jeg kanskje blir eneste tvillinggravide- var jo to til, men en hadde mistet den ene og hun andre har jeg ikke hørt noe mer fra..
ja, krysser alt jeg har nå- det er jo enda tidlig.Sniker litt! Utrolig hyggelig å se at det ser ut til å gå veien for ned nå! og med to også da!! Gratulerer så mye og masse lykke til videre i svangerskapet
Krysser fingrene for deg!ja, krysser alt jeg har nå- det er jo enda tidlig.
Åh så gøy med en til!! Venter også to!!Hei,
Jeg var på privat tidlig ultralyd idag og fikk tidens største overraskelse om at vi venter tvillinger. Ble målt til 8+0 og 8+2. Mildt sagt i sjokk! Men gledelig sjokk da!