Har alle hatt tul?

Har termin 17.mai innsett av kun en, så enten er de enegget eller så har vi klart det selv samtidig som de satte inn ett når har du termin?
Termin 17.mai her og! Trolig toeggede, men 10%sjanse for eneggede.

Jeg har ikke hatt enda! Har ikke vært på samtale engang enda da jordmor har måtte avlyse to ganger pga sykdom. Så håper neste time går i orden og at ting går radig etter det :happy:❤️

Har vært på to men blir nok "bare" 1 baby:Heartblue Hadde faktisk en liten følelse på tvillinger (sikkert ønsketenking) men stemte ikke.. jaja glad og veldig takknemlig uansett:love017

Har vært på to men blir nok "bare" 1 baby:Heartblue Hadde faktisk en liten følelse på tvillinger (sikkert ønsketenking) men stemte ikke.. jaja glad og veldig takknemlig uansett:love017
Det er helt snålt, har hatt tvillinger på følelsen i alle tre mistene mine, så veldig merkelig at det faktisk ble det denne gangen!

Her er det «bare» en. :laughing002 Ønska meg tvillinger egentlig, men så kvalm jeg er nå er jeg glad det bare er en likevel. Kommer sikkert til å være veldig glad for det når lille kommer også, blir to under to. :laughing002:Heartred

Last edited:
Har alle hatt tul, enten privat eller offentlig? Eller er det mange som venter til den offentlige ordinære?

Er så spent på om jeg kanskje blir eneste tvillinggravide- var jo to til, men en hadde mistet den ene og hun andre har jeg ikke hørt noe mer fra..
Sniker litt! Utrolig hyggelig å se at det ser ut til å gå veien for ned nå! :Heartred og med to også da!! Gratulerer så mye og masse lykke til videre i svangerskapet :Heartred:Heartred

Back
Topp