Har alle hatt tul?

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
Har alle hatt tul, enten privat eller offentlig? Eller er det mange som venter til den offentlige ordinære?

Er så spent på om jeg kanskje blir eneste tvillinggravide- var jo to til, men en hadde mistet den ene og hun andre har jeg ikke hørt noe mer fra..
 
Jeg hadde tidlig ul i uke 6 som jeg fikk offentlig da jeg har hatt en graviditet utenfor livmoren tidligere. Var på sykehuset i uke 8 for å følge opp lavgradige celleforandringer. Legen som undersøkte meg sa at vi kunne se på embryo samtidig
Blir 1 baby på meg.
 
Fastlegen prøvde uten hell for ei uke siden (kun utvendig og litt dårlig tid) så ikke hatt en som konkluderer med noe sikkert. Skal på torsdag. Tviler på det er to, men man vet nå aldri.
 
Har ikke hatt tidlig ultralyd :) venter til otul.. nervepirrende som det er!:nailbiting: men tviler på at det er mer enn 1 inni der.. ❤️ føler også at alle andre har tidlig ultralyd:hilarious:
 
Jeg venter til toul. Tør ikke kjøre alene 2,5 time for å ta privat, i tilfelle jeg får dårlige nyheter og må ta de imot alene. Da vil jeg heller at mannen skal være med, og han er på øvelse denne uka, og etter det er det ca to uker igjen til toul, så tenker det går greit å vente
 
Har ikke vært på ul enda, skal på otul neste uke. Har flere tvillinger i familien, så alltid litt spent på antall :smiley-ashamed004
 
Har også flere tvillinger i familien, så blir jo spennende å se denne gangen og. Men er nok ikke det. Jeg venter også til otul, som er om 14 dager. Føles så lenge å vente. Føler seg liksom ikke ordentlig gravid nesten før man hr sett
 
Ikke hatt tul enda :)
 
Last edited:
Venter til otul, bare 14 dager igjen :) Veldig spent på antall, hadde videosamtale med mamma før helga, og ho utbrøt at det kan da umulig bare være en inni den magen! Magen har altså vokst fort og blitt overraskende stor allerede.
 
Jeg har vært på TUL og venter to var på tidlig UL fordi vi har gått gjennom IVF og tidlig UL var med i pakken. Får ny UL om ei uke pga at det var to i magen
Så gøy med en til!! Når har du termin? Var det innsett av to? Jeg skulle egentlig ha innsett neste syklus, men fikk letorozol denne syklusen, så mulig det er derfor det ble to her.
 
Jeg har heller ikke vært, skal om 14 dager . Da er jeg 12 uker akuratt. Så veldig spennende , for jeg har ikke hatt otul med mine to andre. Da var det bare å vente på den i uke 19+ .
 
har ikke hatt. Skal på første jordmor/legetime denne uka, så henvisning er ikke sendt engang. Jeg er litt stressa for det men de mente det holdt Mtp tid. Dere med to spirer, merket dere noe til at det kunne være to før første ul?
 
har ikke hatt. Skal på første jordmor/legetime denne uka, så henvisning er ikke sendt engang. Jeg er litt stressa for det men de mente det holdt Mtp tid. Dere med to spirer, merket dere noe til at det kunne være to før første ul?
Jeg var kvalmere enn med nr 1, men med henne var jeg omtrent ikke kvalm i det hele tatt. Og blitt mye mer utslitt nå- men det kan og skyldes aktiv snart treåring og at verden ikke er coronastengt lenger da.
 
Jeg har hatt tul i uke 6, alt var bra men ble lagt inn for ca 1 uke siden og fikk vite at den ene eggstokken hadde mulig vridd seg. Så jeg måtte ha kikkhullsoperasjon. Så føler jeg har hatt en tøff start i graviditeten. Er i uke 8 + 1 å skal ha en time hos jordmor til uken
 
Så gøy med en til!! Når har du termin? Var det innsett av to? Jeg skulle egentlig ha innsett neste syklus, men fikk letorozol denne syklusen, så mulig det er derfor det ble to her.
Har termin 17.mai innsett av kun en, så enten er de enegget eller så har vi klart det selv samtidig som de satte inn ett når har du termin?
 
Back
Topp