Har ALLE disse symptomene..?

trallemamma

Gift med forumet
Jeg har knapt et eneste symptom og er bekymret for lille babyen i magen. Er det slik at man BØR/at alle har følgende symptomer;

-tisser oftere
-oppblåst/luft/noe vondt i magen
-stikking/strekking i magen

Jeg trodde at disse 3 liksom MÅ være på plass.. Men er det noen som ikke har disse? Jeg hadde disse + alt mulig til forrige svangerskap, heftig kvalme også. Og disse 3 + litt til nå frwm til uke 5. Men nå er jeg 7+1, og har siden 5 ikke kjent noe! Og lurer så veldig på om noe er galt...

I mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer! Følte ikke at jeg var gravid før jeg var på oul. Så det er mulig å ikke kjenne noe:) i dette svangerskapet kjenner jeg meg oppblåst og trøtt, men ikke noe utover det.
Det med symptomer er nok veldig individuelt:)

Vet flere som har mindre symptomer når de har gått gravide før. Pupper, livmor og kroppen har liksom vært gjennom greia før, og ikke nødvendigvis at ting strekkes og kjennes like ille som runde nr 1. Jeg har ikke like vondt i puppene denne runden, men er oppblåst.. Kjenner ikke så mye stikkinger som sist. Satser på at det meste er normalt både her og hos deg

Jeg er nå 7+4 og for tiden har jeg vært plaget med kvalme i snart en uke, men ikke kastet opp.. er bare veldig uvel. Hadde tidligere masse ubehag i nedre del av magen og mye liv i eggstokken, men dette er over. Tisser ikke oftere og har ikke merket noe annet på puppene enn at de er harde og større i tillegg til at brystvortene har vært stive i 5 uker :P

Når jeg får hvilt nok, spist nok og drukket nok er ømme bryst eneste symptom. Symptomene komme an på dagsformen og person. Har uroer meg om det samme fordi symptomene jeg hadde forsvant etter en god natts søvn.

Symptomer heter jo symptomer av en grunn, i stedet for 'bevis' eller 'nødvendige tegn'.

ImageUploadedByBV Forum1411908611.895283.jpg
Jeg gikk rundt og følte det sånn da jeg egentlig stort sett bare har ømme bryster. Så kom dettw bildet opp på telefonen min en morgen :-)
Skal fortsatt på tidlig ul snart for å sjekke at alt er ok, men ble litt beroliget. Lykke til :-)

Har kun oppblåst mage av disse. Men har hatt ømme bryst lenge.

Takk for oppmuntring og svar! Godt å høre at flere kan ha det slik.... Men nå har det kommet en del blod-slim her også, så blir bare mer bekymret......... Skal til legen i morgen for å få svar på HCG-prøve nr 2 da, men vi får se om noe skjer før det... Jeg har før hatt disse symptomene:

trøtt
sulten/fort mett
svett om natten
mer utflod
oppblåst mage
vondt i magen
stikkinger i livmor-regionen
uvel hvis det gikk lenge mellom måltider
tisset oftere

Men så ble alt gradvis borte, og magefølelsen er ikke noe god på dette..... Og nå i kveld blodblandet slim(skal nevnes av vi hadde sex igår kveld, og det var ei uke siden sist).... Stadig mer lei meg... Blir ganske knust hvis dette ikke går, da vi hadde prøvd litt før spiren satt, og vi egentlig for mini sin skyld tenkte på å begynne enda tidligere så det ikke blir så mange år mellom dem... Nedstemt her nå. Det eneste jeg har hatt litt de siste dagene, er bittelitt uvel en sjelden gang, litt svett på natta, og livlige drømmer... Klorer meg fast i enhver ting som kan være positiv... Det er rart med det også, når man har vært gravid før, er det liksom en forventning om at man skal ha det likt som sist, selv om man jo vet at det kan variere. Hvis alt nå likevel skulle vise seg å være OK, er det jo ingenting som er bedre enn lite symptomer, da man har en til å ta seg av. Men akkurat nå gir det bare bekymringer...

Takk for oppmuntring og svar! Godt å høre at flere kan ha det slik.... Men nå har det kommet en del blod-slim her også, så blir bare mer bekymret......... Skal til legen i morgen for å få svar på HCG-prøve nr 2 da, men vi får se om noe skjer før det... Jeg har før hatt disse symptomene:

trøtt
sulten/fort mett
svett om natten
mer utflod
oppblåst mage
vondt i magen
stikkinger i livmor-regionen
uvel hvis det gikk lenge mellom måltider
tisset oftere

Men så ble alt gradvis borte, og magefølelsen er ikke noe god på dette..... Og nå i kveld blodblandet slim(skal nevnes av vi hadde sex igår kveld, og det var ei uke siden sist).... Stadig mer lei meg... Blir ganske knust hvis dette ikke går, da vi hadde prøvd litt før spiren satt, og vi egentlig for mini sin skyld tenkte på å begynne enda tidligere så det ikke blir så mange år mellom dem... Nedstemt her nå. Det eneste jeg har hatt litt de siste dagene, er bittelitt uvel en sjelden gang, litt svett på natta, og livlige drømmer... Klorer meg fast i enhver ting som kan være positiv... Det er rart med det også, når man har vært gravid før, er det liksom en forventning om at man skal ha det likt som sist, selv om man jo vet at det kan variere. Hvis alt nå likevel skulle vise seg å være OK, er det jo ingenting som er bedre enn lite symptomer, da man har en til å ta seg av. Men akkurat nå gir det bare bekymringer...

Lykke til så mye i morgen!

Mine symptomer har roa seg litt de siste dagene syns jeg, er 9 uker i dag. Lurer litt på om det kan ha noe å gjøre med at jeg både har vent meg til det, og at jeg tar litt mer hensyn (setter av mer tid til å sove, er nøye med å spise ofte nok osv..) Klarer ikke helt å bli bekymra selv om jeg er førstegangsgravid, tenker det er naturlig at det svinger litt jeg.. Avhengig av generell dagsform, stress osv..

Sex kan definitivt utløse en liten blødning, bare for å ha sagt det... Hadde det selv i går etter akten, ingenting etter.

Lykke til i dag!!

Jeg hadde symptomer som kom og gikk forrige sv.skap. Var kvalm i to uker rundt 6-7 også gikk det over. Var varierende grad av oppblåst også. Tissingen vedvarte hele sv.skapet.

lite symptom her og.ul om 15 min.så får iallefall svar snart:)

man trenger ikke få masse symptomer.har selv sett og hørt hjertet i dag.8+0 og kun litt kvalm og utflod.ellers ingen tegn:)men tidlig ul er verdt pengene for min del:)

Back
Topp