Har akkurat kikka på bildene av testene våre <3

Tenk at det er så lenge siden vi satt der med positive tester i hånda, hjertet omtrent utenpå brystkassa, og et stort skjelvende smil om leppene :) Det har i mine øyne gått kjempefort! Kanskje litt for fort? Men jeg er glad den nervøse delen av svangerskapet er over...der hvor man er redd hver dag for å miste...der hvor man ikke aner noe om fremtiden...sukk <3 Og nå sitter vi her, med sprellende babyer i magene våre! :)

Jeg synes også det har gått overraskende fort! Men det er egentlig bra! :)

Jeg vet! Syns tiden har gått veldig fort, men husker jeg syns det gikk sakte i starten. Hang sammen med redselen for å miste. Nå derimot kan vi ved å bare kjenne bevegelser være nokså sikre på at alt er bra :)

Enig, tiden har gått skikkelig fort! Synes virkelig ikke det føles som mer enn maks et par måneder siden lille julaften da jeg sto der med testen, men neste uke er jeg fem måneder på vei alt! Herlig å ha kommet hit, synes jeg. Ligger på sofaen nå og har kjent lille fnatt sprelle og sparke i en times tid, har nesten ikke lyst til å reise meg :P

Ja, tenk det!! Jeg ser mange innlegg om folk som er prøvere.. Og tenker åh, måtte dem raskt få den lykken vi sitter med nå! Jeg la ikke ut bilde av testen her, men husker enda når, hvor og hvordan den så ut & reaksjonen.. Utrolig!

Jeg la heller ikke ut bilde, skjønner ikke hvorfor jeg ikke surra meg til det :P Hehe...
Er som du sier Maag8, at når man leser på forumet om dem som prøver og prøver...uff, da ønsker man den følelsen av en positiv test i hånda!

Må si at tiden siden 10.januar og positiv test for meg har flydd, og det er deilig å kjenne sprell og spark fra lillejenta mi :)

Den siste tiden har gått veldig fort og det har nok noe med at man får flere daglige bekreftelser på det lille livet som bader inni der <3 Fokuset faller ofte på endestasjonen, hvor vi får hilse på den lille, men prøver å nyte reisen dit også, kan trossalt hende at dette blir siste gang jeg går gravid :)

Utrolig beskrivende tekst der altså! :) Jeg husker vi skulle ha besøk og se film den dagen jeg testet positivt. Jeg kan den dag i dag, ikke si hva filmen handlet om. Jeg var så skjelven.

Nå gleder meg bare til å endelig få hilse på den lille, litt skrekkblandet fryd for hvordan hverdagen blir.

Sukk <3 ja, tenk, halvveis i dag. Jeg er og glad den nervøse første tiden er over, nå er det en sprellende liten baby i magen, som skal vokse seg stor og god! Fantastisk! Plutselig sitter vi der med de små fine babyene på bryster, og er evig takknemlig for hva vi har fått til! Jeg er i den fasen av graviditeten der jeg bare nyter, koser meg og gleder meg over hver en dag! :)

Det er veldig rart!! Husker jeg telte dager og timer til det var gått 12 uker og det var"sikkert" at det skulle bli en baby!! Nå er jeg 22+2 og er endelig over halvveis!! Rimelig spesielt:D er jo faktisk kortere tid til jeg føder, enn tiden jeg har gått gravid! :)

Når jeg leser dette så føles det ut som bare korte uker siden jeg satt med en 3+ test i hånda og magesekken på vei ut ørene :p
Går den siste delen av graviditeten like raskt så har jeg det travelt! :o :D hehe

Back
Topp