Vææææææ leste at ahus har mistet lystgassen sin denne uken pga ny sjekk som ikke gikk gjennom i ventilasjonsanlegget idag.. Noen som vet???? Freaker ut 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Også rett før vi skal føde da :OVææææææ leste at ahus har mistet lystgassen sin denne uken pga ny sjekk som ikke gikk gjennom i ventilasjonsanlegget idag.. Noen som vet???? Freaker ut![]()
Også rett før vi skal føde da :O
Kjenner jeg fikk litt noia nå..
Også rett før vi skal føde da :O
Kjenner jeg fikk litt noia nå..
Ja det er det jeg også tenkerHadde ikke lystgass der jeg fødte heller... Tror ikke det hadde hjulpet meg noe særlig uansett. De har jo annen smertelindring![]()
Hoho takkKommer nok til å gå så bra så.*trøste deg litt*
Joda, mange har født uten før og blabla .. Men jeg som egentlig valgte ahus nettopp pga lystgassen syntes det suger, da jeg virkelig ikke vil ta epidural![]()
Tenkte akkurat det samme som deg, ville ikke ha epidural, kun lystgass. Men valget mellom sykehusene var Ullevål eller Rikshospitalet, og ingen av de har det. Det gikk jo greit likevelMen tenker litt sånn at om grunnlaget for at lystgassen fjernes er fordi ventilasjonsanlegget er for dårlig, er det jo egentlig det de burde gjøre noe med!
Mener å huske at det samme skjedde på St.Olavs :-(Men ahus ble jo nettopp bygd! Hvorfor har de bygd en bygning som ikke har bra nok ventilasjon....?
Mener å huske at det samme skjedde på St.Olavs :-(