Har 2 flotte barn. Flere/ikke flere?

Katmoon

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Huff, trodde helt sikkert at jeg var fornøyd og ferdig med 2 barn. Men nå kommer tvilen sigende...

Mannen er nok ganske ferdig, så flere blir det nok ikke. Men akkurat nå er det litt vanskelig å slå seg til ro med det...

Flere som har to og ikke er sikre på flere?
 
Jeg har det på helt samme måten, bare at vi har 3 små.. Føler man seg noen gang ferdig?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Mannen hadde 2 fra før og ville bare ha ein til, men no når han har fått ein med meg vil han ha ein til :p
Så vi prøver på en lillesøster eller bror :) hehe :D
 
Før fødselen trodde jeg at jeg kom til å ønske meg flere barn, jeg var til og med inne på tanken om å få enda et barn innen kort tid. Jeg hadde ingen tro på at man kunne føle seg ferdig med å få barn, men jeg tok visst feil. Ikke at det har vært tungt, både svangerskap, fødsel og babytid har gått ganske greit, men likevel føler jeg meg 100% ferdig nå. Heldigvis er mannen min enig, så det blir nok ikke flere her i gården (selv om man aldri skal si aldri).
 
Hadde jeg blitt garantert en sovebaby lik nummer 1 så.... :p
 
Vente nr 2 nu. Kunne egentlig tnkt mæ 3 barn, mn mannen vil ikke så vi stoppe nok på 2.. Ska ha planlagt ks og har fått tilbud om sterilisering, mn klare ikke tanken på d heller.. Ikke enkelt d hr!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde jeg blitt garantert en sovebaby lik nummer 1 så.... :p
Det blir du ikke...!
Eldste vår sov mye, lett å mate osv.
Nummer to sover mindre, mer kresen, og krever mer oppmerksomhet. Virker som hun lever opp til stjernetegnet sitt, om behov for kjærlighet, oppmerksomhet.
 
Vemodig å ikke skulle være gravid mer.
MEN, det er krevende å ha flere, spesielt med 8 års aldersforskjell. Og våre var ikke planlagte, så forholdet ble jo også satt litt på prøve.

Skulle ønske meg en graviditet som var planlagt, med spenningen rundt testing osv. Og kunme ønske meg en mer bekymringsfri graviditet. Men tror sambo er fornøyd. Vi skulle jo egentlig bare ha ett barn; derfor den store aldersforskjellen.

Også kommer det jo kanskje barnebarn til slutt!
 
Back
Topp