Har «alle» ømme pupper og andre symptomer?

Første svangerskap hadde jeg ingen symptomer bortsett fra at jeg var trøtt. Fikk bekkenløsning ca. fra uke 12. Men ellers ingenting, og trøttheten kunne jo skyldes dårlig søvn og at jeg ikke kunne drikke like mye kaffe.
 
Første svangerskap hadde jeg ingen symptomer bortsett fra at jeg var trøtt. Fikk bekkenløsning ca. fra uke 12. Men ellers ingenting, og trøttheten kunne jo skyldes dårlig søvn og at jeg ikke kunne drikke like mye kaffe.

jeg har også tenkt at trøttheten skyldes mangel på kaffe :hilarious:
 
jeg har også tenkt at trøttheten skyldes mangel på kaffe :hilarious:

Jeg tror det er veldig vanlig å tenke sånn, altså! Eneste grunnen til jeg skjønner at trøttheten er fordi jeg er gravid nå, er fordi jeg ganske ofte er trøtt når toåringen er våken på natta, og den måten jeg er trøtt på nå er noe heeeeelt annet. Er jo som jeg ikke har sovet mer enn en time :hilarious:

Jeg drikker kaffe, men holder meg til maks to kopper. Fikk ei lita jente på knappe 3 kilo sist, så det er mulig jeg må være enda mer restriktiv med kaffen – men jeg velger å trappe rolig ned :hilarious:
 
Hei.

Jeg er gravid med nr 4 og jeg har hatt ømme pupper kun med 1 av de :happy: jeg har heller ikke vært spesielt kvalm selv om det kommer når jeg ikke har spist på en stund. Symptomene mine har vært: frossen, stikninger, vondt i korsryggen og veldig trett. Skjønner at bekymringene kan komme når man ikke opplever det likens som sist. Tror nok alle kjenner på usikkerheten i starten siden man leter litt etter tegn. Dette blir ikke bedre om man er gravid 4 gang heller:yuck: belive me! :wideyed: Så får vi bare håpe at kvalmen holder seg borte. ;)
 
Hei dere :)

Jeg er 5+6 i dag og kjenner jeg bekymrer meg litt for at jeg ikke kjenner flere symptomer enda. Føler meg litt trøtt og til tider litt uggen, men kunne like godt vært andre forklaringer enn graviditet liksom. I tillegg har jeg ikke antydning til ømme pupper en gang. Slet veldig med kvalme i forrige svangerskap så egentlig burde jeg prise meg lykkelig enn så lenge, men sliter litt med disse bekymringene! Fikk positiv test 8dpo og hatt sterke tester siden, men det er jo ingen garanti for at det skal gå bra. Huff, trodde jeg skulle være mye mer avslappet 2.gang, men den gang ei:oops: Noen andre som ikke kjenner noe særlig på symptomer enda?


Jeg er 7+1 i dag og har ikke noen spesielle symptomer bortsett fra brekninger i ny og ne. Klarer ikke spise hva som helst også blir jeg fort mett.
Alt står bra til med lille i magen, var på TUL i dag og der var det er lite blinkende hjerte:Heartbigred

Husk at det er mange som ikke kjenner noe spesielt og noen som har alt av symptomer:love7
 
Ingen ømme pupper her, litt uggen ikke kjempe kvalm, tisser mye på natta og dårlig kondis og litt trøtt ellers ok og lite og ingen symptomer
 
Back
Topp