Har «alle» ømme pupper og andre symptomer?

Hennie85

Flørter med forumet
Juligull2021
Hei dere :)

Jeg er 5+6 i dag og kjenner jeg bekymrer meg litt for at jeg ikke kjenner flere symptomer enda. Føler meg litt trøtt og til tider litt uggen, men kunne like godt vært andre forklaringer enn graviditet liksom. I tillegg har jeg ikke antydning til ømme pupper en gang. Slet veldig med kvalme i forrige svangerskap så egentlig burde jeg prise meg lykkelig enn så lenge, men sliter litt med disse bekymringene! Fikk positiv test 8dpo og hatt sterke tester siden, men det er jo ingen garanti for at det skal gå bra. Huff, trodde jeg skulle være mye mer avslappet 2.gang, men den gang ei:oops: Noen andre som ikke kjenner noe særlig på symptomer enda?
 
Jeg har ganske like symptomer som deg, trøtt, innimellom litt uggen, og det kan skyldes mange andre ting. Har også litt «mensensmerter» daglig. Er 5+6 i dag. Snakket med ei venninne som også er gravid men noen uker før meg og hun sa kvalmen kom i uke 8 så jeg prøver å tenke at det fremdeles er veldig tidlig. Jeg spydde til omtrent uke 20 forrige svangerskap så har kjent litt på det at det er rart å mangle symptomer men prøver som sagt å tenke at det er tidlig :)
 
Hei dere :)

Jeg er 5+6 i dag og kjenner jeg bekymrer meg litt for at jeg ikke kjenner flere symptomer enda. Føler meg litt trøtt og til tider litt uggen, men kunne like godt vært andre forklaringer enn graviditet liksom. I tillegg har jeg ikke antydning til ømme pupper en gang. Slet veldig med kvalme i forrige svangerskap så egentlig burde jeg prise meg lykkelig enn så lenge, men sliter litt med disse bekymringene! Fikk positiv test 8dpo og hatt sterke tester siden, men det er jo ingen garanti for at det skal gå bra. Huff, trodde jeg skulle være mye mer avslappet 2.gang, men den gang ei:oops: Noen andre som ikke kjenner noe særlig på symptomer enda?
Jeg har det akkurat likt som deg. Jeg var også kvalm i forrige svangerskap men nå blir jeg bare litt uggen om det er for lenge siden jeg har spist. Ikke ømme pupper her heller.:shy: prøver å bare nyte de gode dagene for jeg vet jo at plutselig så kan det snu og kvalmen komme for fullt.
 
Hos meg kom plutselig kvalmen ukw 6+0. Ømme pupper fikk jeg ca samtidig, men den er ikke så ømme at det plager meg, kjenner det kun hvis jeg tar på dem.
 
Takk til samtlige som har svart - hjelper veldig å høre at andre opplever det på samme måte!! Slet med kvalme og oppkast i forrige svangerskap som varte til uke 34 så burde jo prise meg lykkelig over at kvalmen ikke har kommet, og det gjør jeg jo også, men klarer liksom ikke helt å gi slipp på disse bekymringene - selv om kvalmen ikke dukket opp før i midten av uke 6 forrige gang. Skulle ønske jeg hadde ømme pupper - da kunne jeg roet meg litt ;p Grugleder meg veldig til TUL, så håper de neste to ukene går så fort som overhodet mulig:shy:
 
Jeg er 6+4 idag, siste uken har symptomer kommet, er veldig kvalm, mye murringer i magen(kjennes ut som mensensmerter) og smerter i korsryggen. Sist gang jeg var gravid fikk jeg ømme bryster før positiv test men det gikk over etter noen uker, og resten av svangerskapet hadde jeg absolutt ingen plager. Nyyyt det så lenge du kan :p
 
Hei dere :)

Jeg er 5+6 i dag og kjenner jeg bekymrer meg litt for at jeg ikke kjenner flere symptomer enda. Føler meg litt trøtt og til tider litt uggen, men kunne like godt vært andre forklaringer enn graviditet liksom. I tillegg har jeg ikke antydning til ømme pupper en gang. Slet veldig med kvalme i forrige svangerskap så egentlig burde jeg prise meg lykkelig enn så lenge, men sliter litt med disse bekymringene! Fikk positiv test 8dpo og hatt sterke tester siden, men det er jo ingen garanti for at det skal gå bra. Huff, trodde jeg skulle være mye mer avslappet 2.gang, men den gang ei:oops: Noen andre som ikke kjenner noe særlig på symptomer enda?

Jeg har ikke ømme pupper, selv om jeg ammer enda! :happy: Har ikke like mye symptomer denne gangen som sist. Men husker jo at alle graviditetene mine var annerledes og at ting kommer og går. ;)
 
Med første svangerskap var første tegn ømme brystvorter.
Andre litt, men ikke veldig.

nå ammer jeg toåringen og kjenner heldigvis ikke noe til ømme bryst. Vil helst ikke at de skal bli berørt til annet enn amming, men de er ikke direkte vonde .
 
Jeg har ikke ømme pupper, selv om jeg ammer enda! :happy: Har ikke like mye symptomer denne gangen som sist. Men husker jo at alle graviditetene mine var annerledes og at ting kommer og går. ;)
Hehe skrev det om amming ca samtidig med deg. Kanskje ammingen gjør oss mindre mottakelig?
 
Jeg også, har hørt om de som får vegring. Men jeg kjenner ikke mye til det enda.

hvor gammel er din?

ja, har hørt det er vanlig. Men jeg har vært gravid og ammet om hverandre i over 6 år nå, og det har aldri vært noe vegring her :joyful: men melka har sakte men sikkert minka.. så innen ca 4mnd gravid så er amminga over.. minsten her som fortsatt ammer er 19mmd :happy: din da?
 
ja, har hørt det er vanlig. Men jeg har vært gravid og ammet om hverandre i over 6 år nå, og det har aldri vært noe vegring her :joyful: men melka har sakte men sikkert minka.. så innen ca 4mnd gravid så er amminga over.. minsten her som fortsatt ammer er 19mmd :happy: din da?
Ah, ja det kan sikkert skje. Da mister de vel interessen selv og slutter uten drama. Kan jeg håpe :shy:

Minstemann er 2 år og 4 måneder og overhodet ikke interessert i å slutte med amming enda :hilarious:
 
Hehe skrev det om amming ca samtidig med deg. Kanskje ammingen gjør oss mindre mottakelig?


Jeg ammet også 1-åringen for inntil et par uker siden da han plutselig ikke hadde lyst på pupp i det hele tatt lenger. Kanskje det kan ha noe sammenheng?:angelic:
 
Ah, ja det kan sikkert skje. Da mister de vel interessen selv og slutter uten drama. Kan jeg håpe :shy:

Minstemann er 2 år og 4 måneder og overhodet ikke interessert i å slutte med amming enda :hilarious:

jeg syntes det var en veldig fin avslutning, når det bare rolig å fint dabbet av av seg selv og jeg ikke trengte å «kutte kontakten» helt liksom. Koser oss med amminga, og ammer så lenge de vil. Hos meg slutter de ca rundt 2 år av seg selv (og for lite melk pga graviditet ) :joyful: men kunne gjerne ammet litt lenger! :happy:
 
Føler på bekymringer rundt lite symptomer jeg også... har ømme pupper, men that’s it! Eneste jeg kan gjøre er jo bare å vente å se om det kommer mer :) 5+3 nå
 
jeg syntes det var en veldig fin avslutning, når det bare rolig å fint dabbet av av seg selv og jeg ikke trengte å «kutte kontakten» helt liksom. Koser oss med amminga, og ammer så lenge de vil. Hos meg slutter de ca rundt 2 år av seg selv (og for lite melk pga graviditet ) :joyful: men kunne gjerne ammet litt lenger! :happy:
Det høres jo veldig fint ut. Mannen og jeg er enig om at gutten selv skal få slutte når han er klar, vil ha en avslutning han er fornøyd med selv
 
Det høres jo veldig fint ut. Mannen og jeg er enig om at gutten selv skal få slutte når han er klar, vil ha en avslutning han er fornøyd med selv

Nettopp, veldig viktig det syntes jeg. Avslutningen burde gå naturlig og fint for seg.. syntes det er litt røft å tenke på å bare nekte plent en dag liksom.. så her går det som det går :happy: blir jo uansett ferdig før ungen er tenåring :joyful:
 
Back
Topp