Happyland/Babyshop

Godzilla

Elsker forumet
Hei og hopp!!

Er det noen som har vært på Happyland ved Svinesund? En gigababybutikk.....hvordan er prisnivået? har de mammaklær der? Skal en tur til oslo siste helga i april, tenke å legge turen til Svinesund...er på jakt etter et stellebord+++++og snus til min mann.....

[link=http://www.happyland.se]www.happyland.se[/link]

Er det her????

Skulle gjerne tatt en tur selv![:D]

Jepp, det er der ja....trodde kanskje at de hadde oversikt over alle varene m/pris ppå nettsida, men det har de altså ikke...får bare vente å se når jeg kommer der....

Hm, ja, ble litt skuffa!!!!
Leter etter en spesiell seng.....

Åj, hit vil jeg å ...! [:)]
Er det garantert at produktene holder norsk standard? Stiller vi likt som Sverige når det gjelder all type sikkerhet?

Jeg bor i Fredrikstad, og har handlet vogn der.. Fin butikk og god service. Der finner du det meste du trenger..

Jeg tror faktisk at de andre skandinaviske landene har strengere krav til babyproduktene enn det norge har. Tror sverige er blandt dem også. Er ikke 100% sikker da, men jeg syns å ha lest noe sånt et sted, da norsk vogn ikke ble godkjent utenfor pga høyere sikkerhetskrav... Uansett så er det nok ikke noen fare å kjøpe utstyr til den lille i broderlandet, det er sikkert like bra som her hvertfall[;)]

Vi skal kjøpe alt der og regener med å få noe rabatt.[:D] Bare 3 uker igjen til jeg kan endelig slå meg løs med babykjøpet.....

jeg har også lyst å ta en tur dit snart, har hørt at det er mye billigere der enn i norge

Jepp, jeg gleder meg...er på jakt etter et stellebord...funnet et i Kristiansand, men det koster kr. 3000,-[:@]...hørt at de har masse utvalg og til en billig penge...her skal det shoppes!!!!!

hvor ligger butikken egentlig??? er det i norbysenteret eller i selve svinesund???
har lurt på det lenge men har liksom ikke funnet ut av det

Det finnes en på Norbysenteret, men det er vel ikke den samme (mener sambo). SÅ det blit kjekt å sammenlikne priser[:D][:D][:D] og få det enda billigere.

har tenkt å dra dit om ikke så altfor lenge, tror nok at det er litt billigere

Happyland er på svinesund, men Babyproffsen er på Nordbysenteret. Var på disse butikkene for 3 uker siden.
Masse fint[:D]

ORIGINAL: *Kathrine*

Happyland er på svinesund, men Babyproffsen er på Nordbysenteret. Var på disse butikkene for 3 uker siden.
Masse fint[:D]

Er det samme priser på disse to da?

Happyland er billigere, større og mindre rotete enn den på nordby[:)] i hvertfall sånn jeg har erfart det... Har kjøpt både stellekommode, bilsete og diverse småtteri der og jeg/vi er veldig fornøyd med service og produkter[:)] Så langt da... Har jo ikke fått brukt de enda akkurat:P De har også mammaklær:)

Vi kjøpte vognen vår på happyland. Brio Kombi 2006 mod. til 3600. Så vi er kjempefornøyde[:D]
God service var det der også.
var på den babybutikken på Nordbysenteret også , likte meg ikke der. Syns det var dårlig service, og det har MYE å si for meg. De hilste ikke engang da vi kom inn liksom..[:'(]

Back
Topp