Happyhappyhappy...

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Ja, da er jeg hjemme igjen...

Gikk kjempe greit...Har blit så stooor gullet i magen...[:D] Tror det var den fineste ryggraden jeg noen gang har sett...Nydlig...

Så til det jeg egentlig var der for da...Morkaka...Jeg tror jeg sluttet å blø rund uke 11..Husker ikke helt...Så har jeg blødd litt innimellom mens jeg var i Spania, men hvorfor vet jeg ikke...

SÅ i går så fikk jeg for meg at morkaka kan ha blitt flyttet på siden jeg ikke blør så mye, og med tanke på hva jeg gjorde i går så ble jeg jo mer overbevist...

Og rett skulle jeg få...Morkaka har flyttet masse på seg...Var kjeme overrasket siden den var total overdekt...Det var forsatt noe over men dette vil jo da mest sannsynelig bli flyttet mer på etterhvert som livmoren vokser...Morkaka var heller ikke liten for å si det sånn...

UL viste et lite foster på ca 10 cm så termin da ble 14+5 så det er ikke ille...MEn flytter ikke på terminen før den ordinære...Kommer til å minst fem dager bakover...Så termin blir ca 8 februar tenker jeg..Kanskje, ikke sikkert...

Fikk også se tærne..Ble helt paff...Har ikke sett så tydlig før...Liksom ikke gått helt opp for meg at det er en liten baby i magen min som nå skal bare vokse...

Så spurte han meg da, om hva jeg hadde fra før, jente/gutt...Sa jeg hadde en av hver...Og da spurte han meg hva jeg ønsket meg da...SÅ sa jeg at følelsen sa jente, men at jeg håpet litt på gutt, slemt sagt ja[:-]...MEn ellers så er det det samme...(jeg går nemlig å sier han hele tiden...Så tror jeg skal bytte litt op tippe tråden tenker jeg...[8D])

Så tittet han da og tittet...

Lille nurket i magen er:::::::

Spent?[8D]

En liten surprise...[8D] Hehehe...Ville ikke flytte på beina som lå i kors godt oppunder rumpa...[:D] Så vi fikk ikke sett noe, men alt var bra med lille i magen...

Åååååwww, så hærlig da
Får håpe h*n ikke er så blyg av seg på ordinær ul da [;)]
Skal på ul selv i morgen, å gleeeeeder meg [:D]

Så flott!

Så nå kan jeg ta det med ro og ikke stresse med at det blir KS...puste ut...[8D]

Du får ha lykke til i morgen gullemitt09...

Det er noe helt spesielt å se nå, for nå er den liten nok til å se hele og ikke bare deler som i uke 18...[8D]

ååå så hærlig! [:D] godt at alt ser bra ut og ting flytter seg på riktig plass..
Guri nå fikk jeg lyst å bestille privat ul for å se babyen og muligens vite hva det blir [:D] 3 uker til ordinær ul er jo en eeeeevighet [8D]

Ååå såååååå koselig, e jo heilt utrulig å tenke på ka som væks i oss[:)]

Luringen, nå trodde jeg at du fikk vite kjønn![8D]

ORIGINAL: MaritS

Så herlig 

Det var kjekt å høre[:D]

Gleder meg til vi alle skal på den ordinære UL jeg...

Om hvor mange som får vite kjønn (vel og mer de som har lyst da)...

Så herlig å se så mye, og å få vite at morkaka har flytta seg [:)][:)][:D][:D]

Ble helt rørt nå jeg [:D]

Så kjekt at morkaken har flyttet på seg, at den lille vokser som den skal og er som den skal [:D]

Og de viser seg fram når de er klar for det [8D]

Kjempe deilig og vite at morkaka har flyttet på seg...Føler meg myyyye lettere nå...[8D]

Så fantastisk at den morkaka flyttet på seg, da - det må kjennes godt! [:D]

Og for øvrig - gratulerer med en sjenert unge - sånn var Solveig da vi var på ordinær UL med henne. Så da hun ble født tredje juledag (den dagen butikkene åpnet igjen etter jul...), sprang svigermor ut og handlet maaaaasse ROSA klær!! Hun hadda hatt så lyst til det hele svangerskapet, men hadde ikke turt...

Så herlig!! [:D][:D] Da er jo alt som det skal være! [:D][:D]

Yes, nesten...Den kaka må flytte seg litt mer...Men det er den på god vei ser det ut som...

Off, ja, godt hun kom på 3 juledag da..[8D]

Er litt sånn her at jeg har lyst å vite det, men blir ikke lei meg hvis vi ikke får vite det...

Fikk vite med begge de to andre (som absolutt ikke var sjenerte i det hele tatt) så hadde vært artig om 3. mann gjemte seg litt...[:-][8D]

Back
Topp