happy!!

verosus_88

Flørter med forumet

YEEEY! :D Endelig har vi ordnet oss en annen leilighet, med mer plass! :D
Får flytte inn allerede neste uke om vi ville! Så nå er jeg HAPPY!
Vi skal male, og innrede barnerom og hele pakka, blir knall!! :D gleder meg masse, tror tiden bare flyr enda mer når vi begynner med flytting.. tiden har jo bare gått unna frem til nå.. 30 uker på vei, bare 10 uker igjen! :D

Så snaaaart er alt klart til den store dagen hvor lillegutt kommer i mai <3 :D

Åh, det hørtes herlig ut:-) Gratulerer:-) Skulle ønske vi også hadde funnet en større plass å bo før Mai, men det er ikke så mange plasser å velge i om man ikke vil ha det så dyrt:-( Nå har vi bare 1 1/2 soverom og det blir aaaaalt for lite etter en stund. Eller det er vel for lite allerede..hehe...

Å gratulerer! Så gøy! Dere er heldige!

Vi er også på boligjakt, men det er ikke lett... Hvertfall når man ikke er mangemillionær. Vi trenger også større plass, men vi får se hva vi finner.

Herlig å ha bolig i orden før nurket kommer da :)

Gratulerer, så kjekt!!

Vi kjøpte hus i sommer og det er sååå deilig å være på plass der vi ser for oss å bli boende. Har kost med masse i graviditeten med å lage barnerom til snuppa(ser ut som om en 2 åring allerede bor der, så har tatt litt av... :p).

Jaa, Skal bli deilig med mer plass ( enn det vi har nå).
Vi skal jo bare leie en stund til, og heller kjøpe om noen år :)
Men nå har vi 1 soverom, og sånn.. Nå blir det 2 soverom, og mer plass. Og en knall leiepris med strøm i summen, Blir perfekt :D hehe
Så gleder meg til å ordne barnerommet jaa, skal begynne så snart vi er flyttet inn  (men vi må male før vi flytter ordentlig inn) .  Det blir bra, gleder meg så masse :D <3

Back
Topp