Happy weekend :)

Ikke i bruk

Forumet er livet
Skal dere noe gøy i helgen??

Jeg har gledet meg til denne helgen siden i våres :D Guttungen skal spille fotballcup, og i dag åpner en gård i nærheten for selvplukk av mais :) Små gleder kanskje, men helt toppers for meg :D

Last edited:

Jeg har gledet meg til denne helgen siden i våres :D Guttungen skal spille fotballcup, og i dag åpner en gård i nærheten for selvplukk av mais :) Så gleder kanskje, men helt toppers for meg :D

Åhh, så gøy:) Lykke til på fotballcup til sønnen:) Selvplukk av mais skulle jeg gjerne vært med på selv:D

Guttungen har sovet hos farmor og farfar i natt. Hun ringte i går og syns det var for lenge til lørdag(når vi allerede har en avtale om overnatting:P). Så jeg lå i senga til 10.00 i dag, magisk:D

Skal overraske guttungen til han kommer hjem med å vaske ned rommet hans, få alt på plass igjen så det er klart for lek og moro. Har hatt arbeidere på loftet lenge nå, så temmelig støvete og lite på plass. Så gleder meg til å få det gjort:D Ellers skal jeg til negledamen i ettermiddag/kveld.

I morgen skal jeg og mannen på overnatting på et hotell ikke så langt vekke som han har overrasket meg med:):D 3 retters, spa etc. blir digg for gravide meg nå kjenner jeg:D

Så jo en veldig bra helg her også:D

Her skal guttungen til besteforeldre sine hele helga og vi skal ha kjærestehelg. Ingen 100% planer enda, men kino og middag ute hvertfall. Tar det litt som det kommer :)

Jeg skal noe veldig gøy i helgen, og tenkte faktisk å lage egen tråd om det! For jeg gleder meg sånn!!

Jeg har gledet meg til denne helgen siden i våres :D Guttungen skal spille fotballcup, og i dag åpner en gård i nærheten for selvplukk av mais :) Så gleder kanskje, men helt toppers for meg :D

Høres knall ut! Jeg vil også plukke min egen mais!!

Her har vi ingen planer og det er kanskje de helgene jeg liker best! :-) Hvem vet hva slags morro som ventet i morgen? :-) I kveld skal vi spise god middag alla mannen etter lille er i seng.

Eldste skal i kveldsbursdag i dag, og i morgen skal hun synge med koret. Resten av tiden skal vi bare sløve og kose oss sammen. <3 :-)

Skal på babysvømming i morgen, videregående kurs 1:-). Ellers jobber gubben så får se hva vi finner på ellers:-)

Skal i bryllup imorgen :)

I morgen skal Mini passes av bestemoren sin, og jeg skal da gjøre INGENTING med goood samvittighet :D søndag skal vi bort og så mest sannsynlig leke på en lekeplass. Så rolig helg :)

Guttungen og faren har fotballskole hele helga. Dvs 17-19 i dag, 10-15 + grilling i morgen og 11-15 på søndag, han på 7 som deltager, faren som instruktør. Så jeg og lillesøster er "alene hjemme i helga", men har få planer utover sofaen og bekkenhvile for min del.

Back
Topp