Happy Valentinesday?

Madoc

Gift med forumet
Har du / har du hatt en fin Valentine?

Har en helt vanlig lørdagskveld...feirer ikke valentinesday[:D]

Hverken fin eller ikke fin.. Svangerskapskvalme er ikke akkurat superromantisk[:D] Men det gjør ingenting[;)] Sambo er uansett kjempesøt[:)]

Bryr meg ikke noe om valentines dagen, men i dag er jeg syk så da er det en kjip lørdag..

ORIGINAL: *Plomma*

Ble singel[8|]

Oiiida[&:]

ORIGINAL: *p!nk smile*

samme her[;)]

ORIGINAL: *Plomma*

Ble singel[8|]
så trist [&o] Håper det går bra med deg..

samme her

vi grilla ista vi:)

å drakk Tropo brus med sugerør hehe....

blir nok en vanlig lørdagskveld, får kanskje besøk da. har jo tent litt lys og gjort det koslig, men det gjør jeg jo i ukedagene også.

men det hadde jaggu meg smakt med en biff og bakt potet og en liter med god saus til mmmmm og en deilig dessert[8D]

Vi har vært ut å trilla vår andre trilletur, å pappans første, å d va kjempekosli!
Så har sambo årna biff t oss som vi kosa oss me.
Lillegull har itj villa lagt sæg, så ho legg på sofan sammen me oss. Ho har slokna no da, men fløttitj ho over i senga helt enda.

Syns d har verre en knallfin valentines dag æg, sjøl om vi ikke har hatt nå utprega feiring [:)]

har kost meg med ungene jeg[:D]
og så ringte beste kompisen,hadde ikke snakka med han på nesten en uke[:-] [:)]
så fin kveld igrunn[8D] hehe

Hverken fin eller ikke fin...en helt vanlig dag..

vet ikke helt jeg, litt skuffa føler jeg[:(] Hadde handla gave, roser, kort og bamse til sambo - selv fikk jeg INGENTING....så litt skuffa på grunn av d da...

ORIGINAL: silyea

Heilt ok:p

Vi har har hatt navnefest for junior (4 mnd) i dag, med kjempefin seremoni etterfulgt av smørbrød og kaffe/kake hjemme hos oss med våre 3 barn og nærmeste familie etterpå.
Kjempefin dag... Fikk romantisk Valentines gave fra sambo i går kveld kl. 00:00... og overrasket han med en liten oppmerksomhet selv også...

Mettas

jaaa fikk 3 langstilkede roser m kort og en flake vin ble veldig overasket for å si det sonn.har aldri vært noen stor dag for meg egentlig.

Back
Topp