Happy TORSDAG :)

regnbuens farger

Forumet er livet
Ja, da er det torsdag og vi er alle enda en dag nærmere målet

I dag har jeg ingen store planer, lurte litt på om jeg skulle ta bilen og få handlet litt tøy til twinsa og flere truser til sønnen vår som er så flink til å gå uten bleie.

Er så fryktelig trøtt i dag, prøvde meg på en dupp på sofan i stad, men det gikk ikke enda så trøtt jeg er. Får vel prøve på den duppen senere i dag... :)

Noen fine planer for dagen for dere?

Ønsker alle en god torsdag!
 
God torsdag! :-)
Jeg fortsetter med mitt vårrengjøringsprosjekt, og i dag er det støvtørking og vasking av bad som står på tapeten. Må ta det litt sånn pø om pø for bekkenet er jammen bra kranglete om dagen, gleder meg sånn sett ikke til å bli enda tyngre, men desto mer til jeg har nurket i armene mine. :-)
Så blir de en tur i butikken for å handle daglivarer og før det må jeg pønske ut hva vi skal ha til middag i dag, dagens store utfordring! ;-)
 
Jeg feirer 32 uker i dag, men er veldig sliten. Sto opp klokka 3 med halsbrann og masse (fint det da) spark i magen. Har hatt en travel jobbdag i går med musikkøving etterpå, så det kjenner jeg nå i kroppen.
Er hjemme med sønnen min, så han er heldig med en sliten mamma, for han får spille mye lengre på dataen nå :)
Har nok litt planer å rydde da, og må sy 2 bestillinger egentlig. Snart tar jeg ikke bestillinger mer, for har egentlig bare lyst å sy når jeg har energi og en ikke for vondt bekken, tror det er lurt.
En fin dag til alle dere!
 
Jeg har vært på Apotek1 og henter babybox i dag, med mange flotte ting oppi:) Og så kom libero-klubben sitt gavekort i posten. Alliance apotek sin pakke kommer i uke 15. I tillegg har jeg vasket de første plaggene, kluter og sengetøy til vogna:) Det er såååå koooos:):):) Sliter med bekkenet, så ting går sakte. I morgen er det bare 7 uker til termin, og gleder meg vannvittig til å holde nurket i armene;) Når været i tillegg er topp, kan ikke dagen bli stort bedre:) Ha en super dag videre:)
 


KirstenJ skrev:
Jeg har vært på Apotek1 og henter babybox i dag, med mange flotte ting oppi:) Og så kom libero-klubben sitt gavekort i posten. Alliance apotek sin pakke kommer i uke 15. I tillegg har jeg vasket de første plaggene, kluter og sengetøy til vogna:) Det er såååå koooos:):):) Sliter med bekkenet, så ting går sakte. I morgen er det bare 7 uker til termin, og gleder meg vannvittig til å holde nurket i armene;) Når været i tillegg er topp, kan ikke dagen bli stort bedre:) Ha en super dag videre:)

har alliance apotek også babybox, hvor finner jeg den. har bare sett apotek1 og vitus....
 
har vært på jobb idag. begynner å merke at det ikke er veldig behagelig  å sitte på en kontorstol hele dagen....
ellers har jge ingen planer for kvelden :)
 


muffinsdronningen skrev:


KirstenJ skrev:
Jeg har vært på Apotek1 og henter babybox i dag, med mange flotte ting oppi:) Og så kom libero-klubben sitt gavekort i posten. Alliance apotek sin pakke kommer i uke 15. I tillegg har jeg vasket de første plaggene, kluter og sengetøy til vogna:) Det er såååå koooos:):):) Sliter med bekkenet, så ting går sakte. I morgen er det bare 7 uker til termin, og gleder meg vannvittig til å holde nurket i armene;) Når været i tillegg er topp, kan ikke dagen bli stort bedre:) Ha en super dag videre:)

har alliance apotek også babybox, hvor finner jeg den. har bare sett apotek1 og vitus....



Beklager, var jeg som skrev feil, mente Vitus:(
 


KirstenJ skrev:


muffinsdronningen skrev:


KirstenJ skrev:
Jeg har vært på Apotek1 og henter babybox i dag, med mange flotte ting oppi:) Og så kom libero-klubben sitt gavekort i posten. Alliance apotek sin pakke kommer i uke 15. I tillegg har jeg vasket de første plaggene, kluter og sengetøy til vogna:) Det er såååå koooos:):):) Sliter med bekkenet, så ting går sakte. I morgen er det bare 7 uker til termin, og gleder meg vannvittig til å holde nurket i armene;) Når været i tillegg er topp, kan ikke dagen bli stort bedre:) Ha en super dag videre:)

har alliance apotek også babybox, hvor finner jeg den. har bare sett apotek1 og vitus....



Beklager, var jeg som skrev feil, mente Vitus:(

jeg som håpet på enda en boks nå ;)
 
Back
Topp