Happy mum

Tvillingsmurf

Forelsket i forumet
*MIA*
I dag fikk jeg en jakke jeg bestilte for 2 dager siden fra happymum.no

Sevicenivået er upåklagelig, kvaliteten veldig høy og klære veldig fine i fasongen.

Det koster litt mer enn H&M og Nelly, men du verden for en forskjell! Fikk jakke og en topp i dag, og begge er i et herlig stoff og man merker helt klart at det er kvalitetsforskjell. Jakken har forresten en del foran som jeg kan ta bort senere og dermed bruke jakken når jeg ikke er gravid lengre også. Jakken heter Casmiro, og jeg er knallfornøyd! (jakken er i ull).

Angrer nå på å ha kjøpt bomullsklær til en lav pris, for de er bare utvasket og kjipe allerede... jeg venter ennå på noen topper, skjørt og bukse fra happymum og er ikke i tvil om at jeg heller vil ta meg råd til noe derifra om jeg skal kjøpe mer, for nå er det slutt på de billigste klærne - for de får bare meg til å se ut som en hvalrossunge sammenlignet med stilige topper av litt kvalitet.

Synes de har mange fine kjoler, men altfor dyrt til å bruke i bare noen mnd..

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes de har mange fine kjoler, men altfor dyrt til å bruke i bare noen mnd..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg syntes jeg allerede har brukt for mange penger på billige klær som ikke passer og ikke er fine - og de som passet er uvasket og stygge. Da er det faktisk bedre å bruke noen kroner på noe som holder seg fint, og som man kanskje kan bruke neste gang man blir gravid også. Eventuelt selge. Jeg har ikke lyst til å gå gjennom svangerskapet og føle meg som en oversized potetsekk ;) husker at jeg forrige svangerskap brukte en utgått skijakke fra min bedre halvdel, følte meg som et dass. Jeg har nå kjøpt noen få, men fine gravideklær og jeg bruker de jo hele tiden - så summa summarum, så bruker jeg de sikkert like mye som jeg ville brukt et annet plagg om jeg ikke var gravid. At kjolene blir brukt lite, det er jeg enig i. Der har jeg faktisk spart en fra sist gang :) Den var også litt dyrere, kjøpt på Svangerskapet, men den er innmari fin på :)

Jeg syntes jeg allerede har brukt for mange penger på billige klær som ikke passer og ikke er fine - og de som passet er uvasket og stygge. Da er det faktisk bedre å bruke noen kroner på noe som holder seg fint, og som man kanskje kan bruke neste gang man blir gravid også. Eventuelt selge. Jeg har ikke lyst til å gå gjennom svangerskapet og føle meg som en oversized potetsekk ;) husker at jeg forrige svangerskap brukte en utgått skijakke fra min bedre halvdel, følte meg som et dass. Jeg har nå kjøpt noen få, men fine gravideklær og jeg bruker de jo hele tiden - så summa summarum, så bruker jeg de sikkert like mye som jeg ville brukt et annet plagg om jeg ikke var gravid. At kjolene blir brukt lite, det er jeg enig i. Der har jeg faktisk spart en fra sist gang :) Den var også litt dyrere, kjøpt på Svangerskapet, men den er innmari fin på :)

Jeg er veldig enig med deg, og hadde nok gjort det samme om jeg fortsatt var i jobb. Nå er jeg nesten ikke utenfor huset og føler ikke jeg trenger så mange klær. Dog skulle jeg hat noen fine bluser, men det er umulig å finne.

Jeg er veldig enig med deg, og hadde nok gjort det samme om jeg fortsatt var i jobb. Nå er jeg nesten ikke utenfor huset og føler ikke jeg trenger så mange klær. Dog skulle jeg hat noen fine bluser, men det er umulig å finne.

Forstår hva du mener. Jeg har en jobb hvor jeg er vant til å kle meg fint fra før - så det er klart at jeg preget litt av det. Og denne gangen å ha en ordentlig jakke som jeg ser fin ut i - det var alfa og omega. Litt greit å føle seg bra når man går i butikken osv. :)

Back
Topp