Happy morning dere!!!

pupple

Forumet er livet
var meldt såå fint vær her i helga, men det er visst bare tøys[8|] hrmf[>:][>:] skikkelig overskya.. men heldigvis ikke regn (ennå iallefall)
regner med jeg tar en tur opp i sentrum etterhvert og shopper litt..[8D]
og da må vi jo innom bestemora mi og[:)]

skal dere i dag da????

ha en fin dag alle sammen[:)][:)][:)]

Her er det strålende solskinn fra skyfri himmel! Jeg bor jo i Nord-Norge[:D][:D][:D]

Jeg har nettopp avlevert Gaute hos mine foreldre. Jeg skal i bryllup kl 13.00. Etter vielsen skal jeg være med brudeparet til forografen, for de har to søte små som jeg skal hjelpe til med[:)] 

Jeg gleder meg masse!

Sambo er som dere sikkert har fått med dere i Budapest på F1. Han sendte meg en mms med et videoklipp fra banen. De er å ser på kvalifiseringa i dag. Jeg er så glad på hannes vegne, for hannes største drøm har vært å se F1 løp! Dette er en god dag[:D]

oiii.. tenkt nå sitter du i kirka og venter!!! er så gøy i bryllup[:)]

håper det går  greit hos fotografen..

ikke fått med meg han er i budapest jeg. han har det nok knallgøy, men kjipt å ikke ha han med i dag da..

nord-norge ja.. skulle vært der!!

ja nå regner det faktisk her.. bare duskregn heldigvis!!

Vi skal ut til min bror med kake etter at snupi har våknet....[:)]
Min kjære lillebror fylte 25 på torsdag og skal feire i dag, og tema er barnebursdag...[:D]
Han har laga, eller sambon hans, muffins, boller og spritgeletog, og jeg har baka bamsekake til han..[:D]

I dag regner det sidelengs og oppned her.. [&:] så i dag skal jeg og ida på med fullt regnutstyr og ut på lekeplassen. Kjempegøy! [:D]

Det var ikke så fint som lovt her heller i dag. Skyet mesteparten av dagen, så ut som det skulle bli regn, men det ble det heldigvis ikke.

Sambo har vasket resten av huset (jeg tok "min del" i påsken), utvendig altså. Også har vi skrapt litt maling på sørveggene (de trenger ny maling) og noen karmer som flasset. Vi har noen panelbord her og der som er skiftet ut og må males også, også skal vi male alle karmene i ny farge. Det blir ikke helt "perfekt" for vi skal ikke male hele huset, men det blir i hvertfall mye bedre enn nå, hvor vi har litt her og litt der som bare har Visir på, noe er skrapt osv. Har lyst til å male ytterdørene også, hvis vi rekker det før det blir for mye høst.

Hei!!! Skikkelig ruskevær!! Er ikke mye vi har sett til sola nei!! Var litt sol fredags kvelden. Da var vi på dans! Og lørdag var vi en tur ned til sentrum, der var boder og dill og dall, Endre fikk seg en gassballong og fikk se på Elias-båten. Men det PISS-regna noe sinnssykt!![:@][:@][:@] Så vi reiste hjem ganske så kjapt, og senere på dag reiste vi på setra![:)][:)] 
Kom hjem fra setra for 1t siden ca!

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

Hei!!! Skikkelig ruskevær!! Er ikke mye vi har sett til sola nei!! Var litt sol fredags kvelden. Da var vi på dans! Og lørdag var vi en tur ned til sentrum, der var boder og dill og dall, Endre fikk seg en gassballong og fikk se på Elias-båten. Men det PISS-regna noe sinnssykt!![:@][:@][:@] Så vi reiste hjem ganske så kjapt, og senere på dag reiste vi på setra![:)][:)] 

Elias-båten har vært her også! Du, ble du like overraska som meg over hvor liten den var? Jeg trudde den skulle være mye større[8D]

ORIGINAL: camika

Elias-båten har vært her også! Du, ble du like overraska som meg over hvor liten den var? Jeg trudde den skulle være mye større[8D]
hehe. JA!! Vi gik kned på kaia og så etter den, men tenkte den var vekk...Plutselig oppdaga vi den..Bitteliten...Søt da!![:D]

ORIGINAL: camika

hehe. JA!! Vi gik kned på kaia og så etter den, men tenkte den var vekk...Plutselig oppdaga vi den..Bitteliten...Søt da!![:D]

Søt var den ja[:)]

Back
Topp