Happy lørdag

Julita

Forumet er livet
I dag er det deeen tåka her, så blæææææh. Er bare en værting som er verre enn tåke, og det er storm [>:]. Men - det går heeelt sikkert over til vi har spist frokost, sant?

Ellers har vi ikkeno planer for dagen. Skal dra med mamma og lillebror på 6 ned i o'store sentrum for å kjøpe regnklær og støvler til Kaspern (pappa kom i skade for å kaste regnklærne han hadde når vi flytta), og ellers.. sitte med beina på bordet, lese lørdagsavisene og ta livet med ro [8D][:D]

Ha en fiiiiiiin dag alle sammen [:D]

I hvilken del av Bergen er det sol?? Ikke her hos meg i hvert fall.. Det er skyet, men lyst og fint, og opphold.. Her blir det pai til middag idag, det syns jeg er veldig godt. [:)]

Dagen idag skal brukes på litt babyshopping, må innom princess og kjøpe noe småting de ikke hadde der vi var igår, og så skal vi på april-salg et par andre steder. [:)]

Ettermiddagen må jeg bruke på å lese faktisk, skal møte kollokvien min på skolen imorgen(!) og må være litt forberedt...

Ha en flott dag folkens!

akkurat no venter eg på at rundstykkene mine skal bli ferdige i ovnen...mmmm

så skal eg å mamma handle litt..:)

kjøpe mat til i kveld trur det blir hjemmelaget pizza og film:)

Fint vær i Vardø i dag, så nå skal vi en på tur med bikkja....er så deilig å gå tur når detr er sol og varmegrader....er nesten som sommer!!![:D]
Elers har vi ingen planer....vi bare koser oss sammen siden han er borte hele uka!![:D]

er det ikkje princess på xebition.???

er hvertfall på lagunen og den på lakesevåg...

fikk med meg litt når eg bodde i bergen... hehe...

ok...ikkje heilt med tydeligvis...[:D]hehe

å savner big bite fra byn...mmm

blir vel 2år no siden eg flyttet....er på besøk når eg kan å treffer venninner å sånn..

Sitter her og gomler frokost. Ingen planer i dag, annet enn at mannen må skrive en oppgave i dag og en i morgen, og da må jeg være korrekturleser og "synser".
Blir vel en tur i matbutikken også, tenker jeg, kjøpe mat for helgen.
Ellers fikk vi (les mannen) endelig PCen min på beina i går, så det blir nok dataspill for meg i dag, i tillegg til litt klesvask og slikt.
Skulle gjort mer, men rygge skar seg fullstendig i forgårs kveld, så jeg tør virkelig ikke gjøre noe spesielt. Var et bittelite øyeblikk redd for en ny skiveprolaps, men tror bare jeg fikk "irritert" det gamle problemområdet mitt. Vondt gjorde det i alle fall, både da og senere. Så ikke noe løfting, vasking av dass eller andre "krevende" syssler for meg i dag, nei!

Er skyet, men solen skinner her i Tigerstaden. [:)]

Back
Topp