Happy :D

Lykkerus

Lykke <3
Fortsatt ingen riier :):):) å det følest så fantastisk!!! var heeelt Sikker på at snuppa skulle komme i natt/ i dag..
I mårra er eg 29 uker på vei :D Da er det bare 1 uke igjenn til dei kan ta ho imot på lokalsykehuset vårt :)

Ellers så har mannen min vert så snill at han kjøpte ny data til meg i går <3 så nå holder vi på å lage til skype, så eg får se gulla mine hjemme <3 gjør det litt lettere å vere 4 timer unna :)
har ikkje sett dei siden Onsdag :/ er første gang eg er vekke fra minstemann så lenge..

Å til slutt her, må få takke alle som har støtta,oppmuntra og motivert meg desse dagene, det har virkelig vert en god trøst å sjekke kommentarer fra dere alle <3 er virkelig en god gjeng innpå her <3 Tusen takk snupper :):):)

Så bra. Håper lille holder seg lengst mulig inne i magen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så bra!! Håper du får noen dager i hvert fall nå uten rier :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Så bra :-) håpe ho hold sæ inne enda ei stund ;-) bare lurte mammaen sin litt ho ;-) bli nok godt å kunne se de andre på skype :-)

Det var en kjekk beskjed å lese!
Blir nok herlig for deg å se nurkene dine der hjemme igjen.. Ekstra boost på humøret det :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Å, så flott å høre :) Håper det går mange dager og kanskje noen uker til før hun kommer.

Så bra! :) Håper det holder seg slik i flere uker til da! Ble glad nå, har tenkt masse på dere!!

Tusen takk :) ja, håper ho holder seg inne til uke 33-36.. er mindre sannsynlig at ho trenger hjelp til pustinga da..

Fikk sett lillegutt <3 Han skjønte ikkje heilt korfor vi var på skjermen :P han vart litt sjenert faktisk :P hehehe.. Men var sååå godt å se han <3 i mårra får eg se dei andre 2 også <3 *gledeseg*

Å hurra for gode nyheter a gitt;) nå ble jeg glad :D

Kjempe nyheter :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Tusen takk :) ja, håper ho holder seg inne til uke 33-36.. er;-) ga mindre sannsynlig at ho trenger hjelp til pustinga da..

Fikk sett lillegutt <3 Han skjønte ikkje heilt korfor vi var på skjermen :p han vart litt sjenert faktisk :p hehehe.. Men var sååå godt å se han <3 i mårra får eg se dei andre 2 også <3 *gledeseg*
Så søtt da :-) gammel e barna dine?

Så bra å høre! Glad på dine vegne ;-) Tror du at du blir liggende på sykehuset fremover,( der du er nå eller ditt lokale sykehus)?

Så bra å høre! Glad på dine vegne ;-) Tror du at du blir liggende på sykehuset fremover,( der du er nå eller ditt lokale sykehus)?

Veit ikkje enda.. får vite litt meir i mårra tror eg.. da er alle legane her, så da lager di sikkert en plan :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Her er mine nydelige barn <3

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1373165398285.jpg
    1373165398285.jpg
    29,7 KB · Visninger: 70
:coffee2 God morn.
Oi oi... de er såååå søte...
er så glad at alt gikk sin vei med deg og lillemor.
:thumleft

Tusen takk :) ja, håper ho holder seg inne til uke 33-36.. er mindre sannsynlig at ho trenger hjelp til pustinga da..

Fikk sett lillegutt <3 Han skjønte ikkje heilt korfor vi var på skjermen :P han vart litt sjenert faktisk :P hehehe.. Men var sååå godt å se han <3 i mårra får eg se dei andre 2 også <3 *gledeseg*
Frøkna mi som kom i 28+2 nå, greide i uke 29+2 altså på fredag 2 turer på 5 min fint å puste uten hjelp da vi stelte henne .. Har et bittelite håp om at hun fortere kan puste uten cpap enn storesøster

Back
Topp