Hapå

hehe,spør du meg,så JA! mini her kommer ikke til å få nugatti etc på skive før han er flere år,dermed basta! og når det etterhvert blir introdusert,blir det helgepålegg hos oss,ikke noe hverdags. :) er så mye annet godt å gi det,trenger ikek være sukkerbomber for å være søtt på skiva. :)

*bvs matpoliti* hahaha

Tycker inte jag iallafall..men jag är inte så hyper med sött o sånt, ger ju såklart inte sött var o varanann dag men han brukar få smaka när vi äter gosaker [;)] O hapå är väl inte supersött heller? (tror jag inte iallafall)

Jeg skal ikke si noe sikkert, men jeg har hørt det er enda værre, at det er mye mer sukker i det. Men det er jo bare å lese innholdsfortegnelsen det da.

50g hapå innehlder nesten 30g sukker...

http://www.matvareguiden.no/matvare.asp?Id=5518

Ville vel ikke gitt det med tanke på at det er nøttepålegg. Er det ikke sånn at man skal være forsiktig med nøtter?

ORIGINAL: Otto

Ville vel ikke gitt det med tanke på at det er nøttepålegg. Er det ikke sånn at man skal være forsiktig med nøtter?

Är väl mest pga kvävningsrisk man ska va försiktig med nötter till barn under 2 år?

neida,kun om det er allergier i fam,men det med nøtter er jo emr at barna ikke skal gis hele nøtter pga at de kan få det i halsen. :)
ORIGINAL: Otto

her er de tikke noe, sjokkonøtt, nugatti, sjokade, hapå etc.. det er fyfy[8D]

godt det ikke bare er meg!!!![8D] husker når jeg var midre,var eneste pålegget søstren min spiste på skiva hele oppvekseten.. jeg spiste salami med agurg og mayo,hehe
ORIGINAL: UneMi

her er de tikke noe, sjokkonøtt, nugatti, sjokade, hapå etc.. det er fyfy[8D]

nope, ikke hapå her.
ikke nugatti, nøtte, sjokade etc heller.
de to eldste får av og til nugatti max som dessertskive...

er sikkert ikke noe galt i det, bortsett fra mye sukker...

ORIGINAL: Cookiemonster

Jeg syns slikt er unødvendig å gi til små barn[:D]

han har ikke fått det altså og det er fy fy her i huset også, ville bare høre hva dere syns[:)]

Ja, jeg synes det er dessert, blir nesten som kake med sjokolade på brød. Men så hater jeg selv søtt på brødskive da... er litt skeptisk til oboy også. 

Kommer ikke til å gi det her heller [:)]

Men jeg lærte nettopp at brunost (type fløtemysost) er like ille som nugatti og andre sjokopålegg [:-]

men gjelder ikke det prim også??
ORIGINAL: ASG

Men jeg lærte nettopp at brunost (type fløtemysost) er like ille som nugatti og andre sjokopålegg [:-]

Jepp fy fy... :-)

Men det er dere som bestemmer hva som skal på brødskiva...[:)]

ORIGINAL: ohBaby!

men gjelder ikke det prim også??
ORIGINAL: ASG

Så lenge man bruker mager prim er det greit [:D]

hehe,spør du meg,så JA! mini her kommer ikke til å få nugatti etc på skive før han er flere år,dermed basta! og når det etterhvert blir introdusert,blir det helgepålegg hos oss,ikke noe hverdags. :) er så mye annet godt å gi det,trenger ikek være sukkerbomber for å være søtt på skiva. :)

*bvs matpoliti* hahaha

Vi tenker likt[:D]

*bvs matpoliti* hahaha

Helt enig[:)]

Back
Topp