Hansines dagbok

Hansine Isabell

Flørter med forumet
Hei, jeg er ny her inne, og vi startet med første forsøk nå på mandag. Dette etter 2 års overtalelse fra min side[8D]  Det er lykke for meg bare det å begynne å prøve. Problemet mitt er at jeg innbiller meg at dette blir vanskelig å få til. Blir skremt av alt jeg leser. Ei venninne av meg ble gravid da kondomen sprakk den ene gangen. Tenk å være så heldig![:D] Andre blir gravide selv om mannen "hopper av", pussig dette her!
Det er bare en ting jeg ønsker meg til jul Så utrolig det hadde vært

Tror jeg har eggløsning en gang mellom 10 og 20 november..... Blir spennende

Jeg er nok litt besatt[&:], min samboer synes at jeg gal. Redd hver dråpe går til spille!

hei å hå det er gøy at det er flere som er like babysyk som meg.. [:)]
jeg har også overtalt samboeren, dvs han har hatt lyst på barn hele tiden, men han er av den typen som skal ha hus og hjem++++ før noe kan gjøres. Så nå er vi altså igang.. vi har bodd i vår leilighet i 1 år og vi har vært sammen i 2 0g et halvt.. begge  har faste jobber og vi er godt voksne ( i mine øyne er vi jo gamle, men...26 og 28 er vel egentlig ingen alder)

jeg er så spent på om vi lykkes på første forsøk, skjønt det hadde vel vært litt for mye forlangt... men det er jo lov å håpe [:D]

Jeg er 32 år, og verpesyk som bare det![8D]

Ja i går hadde jeg murring, kanskje eggløsninga???! Vi prøvde nå[:D] Må man ha orgasme for å kunne bli gravid? Noen som vet? Trodde ikke det, men leste et eller annet om at livmora trekte seg sammen osv da... Ikke alltid like lett å bestille det[:o]

Hei så koselig meg flere. Jeg har vel vært her inne en mnd eller noe, men har prøvd i 9 pp, regner med vi går over i 10 pp snart. Lykke til og tenk positivt....[;)]

Ja ja, i dag er dagen jeg har eggløsning i følge eggløsningskalkulatoren. Har prøvd så godt vi kunne i dag...![8|] Selv tror jeg skjedde tidligere i uka siden jeg hadde murring og blødning på tirsdag. Har fortsatt spotting. Var hos en spesialist i fjor som sa jeg sannsynligvis tilhører den andel kvinner som blør ved eggløsning. Har det i flere dager etter også. Hvordan fester egget seg hvis man har blødninger? Legen sa ingenting om det. Har nå hatt sex i og utenom fruktbarperiode. så nå er det bare å vente å se hva som skjer!

Idag er har jeg vondt i hodet, føler meg trett og kvalm. Er oppblåst i magen. Murrer fortsatt.  Lenge til før jeg vil teste, har blitt skuffet før... Vet det i begynnelsen av desember[&:]

Er så drit lei å ha småblødninger hele tiden! Murrer, murrer, murrer. Kan vel ikke ha mensmurringer i 2 uker!!!

Ja da går jeg ut ifra at den fruktbare perioden er over for denne gang. Ikke har jeg blødninger heller!!      

Da gjenstår det å se om det ble noe positivt resultat i 1.pp....

Venter i spenning, leter etter graviditetstegn. har jeg vondt i puppene. Tar så mye på de at de blir vel såre av det. Synes jeg kjenner rare smaker i munnen, er det metall tro?!

Da er det bare å begynne legge egg, en dag sitter det i sikringsboksen!

Jeg tror jeg kommer til å teste 1. desember dersom jeg ikke ser noe til TR før den tid..... Gruer gleder meg...... Forstå meg ikke på svangerskapstegn, de er jo de samme om er nygravid eller om TR kommer!!! Prøver å være tålmodig, akk så håpefull. Tror til og med at sambo har forventninger[:)] Ser på forumet at det er flere som er blitt gravide 1 pp! Hurra![:D]

Fortsatt ingen tegn til TR, er på dag 27 i syklus[8|]

Idag har jeg hatt murring, og i kveld kom en liten blødning, rødt i klart slim. Kan jo være hva som helst. Vanligvis bruker jeg ha brun spotting før mens.. får se hva som skjer.[:)]

Idag har det ikke vært noe tegn til TR, helt hvit og klar utflod!  Kanskje festeblødning i går da?! Litt hodepine og såre bryster... 3 dager til testing.. Skummelt! [:)]

Nå blir det fiskegrateng

Tusen takk! Idag er jeg på dag 32 i syklusen... Skal teste i morgen . Har luft i magen for tiden, og murrer litt... Kan bety begge deler... Ingen andre tegn til TR! Håpe- håpe-håpe!!! 

Hmmmm.... 2 dager over IKM , 2 neg tester i helga[:(]. Ingen tegn til TR i dag heller. Har vanligviS mens i slutten av hver mnd, hva skjer a? Skal til legen senere i dag...

Legen mente jeg kan ha testa fortidlig. Det er tre dager siden... Fortsatt ingn tegn på TR. Burde teste på nytt, helst vente til helga mente legen. Spørs om jeg klarer vente så lenge!!!

Hmm... Ingen tegn på TR, tror ikke jeg tør teste ennå. Får vente å se...[8|] Veldig mange som blir gravide for øyeblikket. Blir litt misunnelig[;)] Første gang jeg har syklus på over 37 dager, vanligvis mellom 29-33 dager... Julebord i kveld, da er jeg sjåfør!

Back
Topp