Hansa 0°%?

Malolu87

Forelsket i forumet
Noen som har turt å drikke øl uten alkohol i svangerskapet? :)Ikke at det er så viktig med øl mens man er gravid!! Men savner bare smaken av Hansa 0°% og mårud salt potetgull nå i varmen :confused:

Jeg tror jeg tok en alkoholfri i svangerskapet :-) Men etter så har jeg drukket endel alkoholfri øl! Det hjelper til og med på melkeproduksjonen :-) Helt supert.

Jeg drakk alkoholfri under svangerskapet! Selvfølgelig ikke mye!! Men var godt med en kald "øl" innemellom om sommeren :)

Potetgullet er "verre" en ølen, og hvis du tenker på hva andre måtte tenke, er det jo bare å drikke den hjemme. ;)

I sverige går 0,5% under alkoholfri..
Må være ærlig å si jeg er litt skeptisk til å drikke den (?) noen meninger?

I sverige går 0,5% under alkoholfri..
Må være ærlig å si jeg er litt skeptisk til å drikke den (?) noen meninger?
Det var jeg også! Så drakk ikke noe i starten mens jeg var gravid! Men fant ut at det er visst ikke noe farlig, og nå når jeg ammer er jeg ikke redd.

0,5% er ingenting!! Det er faktisk det samme som er i kefir/surmelk! Pga. gjæringen.. Så det det er ikke noe farlig, selvom du er gravid:)

Det var jeg også! Så drakk ikke noe i starten mens jeg var gravid! Men fant ut at det er visst ikke noe farlig, og nå når jeg ammer er jeg ikke redd.

0,5% er ingenting!! Det er faktisk det samme som er i kefir/surmelk! Pga. gjæringen.. Så det det er ikke noe farlig, selvom du er gravid:)
Oi... Ok;) det fine er egentlig at det ikke frister..haha.

Har drukket en del alkoholfri øl, og testet ut variantene de har på polet og sånn. Liker at det er litt forskjellige typer å velge mellom. Det eneste som har gjort at det ikke frister så mye er at øl generelt gjør at jeg må fly mye på do, og nå som jeg er gravid er det allerede utfordrende nok som det er. I tillegg føler jeg meg litt sprengt i magen etterpå hvis jeg drikker flere alkoholfrie øl, så i sosialt lag blir det vanligvis et par-tre, og så drikker jeg f.eks. vann i mellom.

Har drukket alkoholfri boblevann, så hvorfor ikke?

Så lenge den er alkoholfri kan man jo sammenlignde den med brus?

Turt? Hva er farlig?

Drikker masse alkoholfritt øl i svangerskapet og ellers.

Back
Topp