Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Attedetvar?!
Tisperner vel roligere enn hannhundene, men tror mye kommer Ann på valg av rase og ikke minst oppdragelse:)
ORIGINAL: tango
Er det førstegangshund så anbefaler vel "ekspertene" tispe. Dette fordi tipser skal være enklere å oppdra, og ha i hus.
Ofte kan tispene bli veldig sære og litt mer egenrådige når de blir gamle.. Men det er individuelt, og kommer vel an på rasen også da!
Vi har hannhund og den har løpetid hele året, er en smule hissig på andre hannhunder, verdens beste "storebror" for junior og snill som ett lam innendørs! Er superfornøyd!![:D]
ORIGINAL: LillianneLie
Vi ville ha tibetansk spaniel og ble da anbefalt hannhund, da de skulle være litt mer avslappet og avbalansert[8|] (våger ikke tenke på hvordan hunnene er om gutten vår er avbalansert). Men uansett, tror det varierer mye fra rase til rase, hva som er å "anbefale".
Foreldrene mine har en stor tispe, og jeg ville ikke byttet med dem de gangene i året hun har løpetid. Blodflekker overalt[&:]
Vår reagerer heldigvis ikke så mye på tispenes løpetid, så mulig jeg ville sagt noe annet da, men jeg ville nok gått for hannhund[:)]
ORIGINAL: lykkeligmamman
hvis du ska trimma ilag med hunden, gå for hu-hond. hannhonden stoppe jo kvar 10meter for å pissa!!
(me har både hu og han, og eg like best hu honden!)