Hanne79

Alt bare bra med dem. De var nettopp 2 mnd gamle og Norah er nå 3495 gr og 48cm (1890 gr ved fødsel og 44 cm), mens Mathilde er litt større og er nå akkurat 4000gr og 52 cm (2050 gr ved fødsel og 44 cm). Er litt rart, for jeg var på barseltreff på mandag med mange babyer født i midten av januar, og jentene mine var eldst, men fortsatt minst av alle... hehe...

De har begynt å gi god blikk-kontakt og gir oss noen smil inne i mellom. De prøver å løfte nakken så godt som de kan og er veldig nyskjerrige på verdenen. Desverre sliter Mathilde litt med kolikksmerter inne i mellom, er nok ikke av de hardest rammede, men det sliter nok på mammen og pappen. Og har hun er god natt, så kan du banne på at Norah har våkenatt[:D] Men vi tar det med et smil, og tenker "ikke dobbelt arbeid, dobbelt glede". Og det er det virkelig!

Har også begynt på babysvømming med dem, noe de ser ut til å ELSKE. Amminga går så som så, så her byttes det på pupp med og uten brystskjold og flaske, + at vi gir MME til kvelden for da sover de litt lengre enn hvis de bare får MM.

Så det var en liten rapport her fra tvillingheimen[:D] Koselig å bli etterlyst i disse travle dager.

Så bra at alt står bra til [:D]

Gratulerer med at du har runda 1000 innlegg forresten [:D]

ORIGINAL: nina

Så bra at alt står bra til [:D]

Gratulerer med at du har runda 1000 innlegg forresten [:D]

Tihi.... det så jeg ikke før du sa det.... Takk skal du ha[:D]

Heisann Hanne...Jeg var også akkurat på barseltreff. Snålt å ha den minste når hun egentlig er den eldste [:)] Hvor mange var dere? Vi var 4 stk. Får dere i det hele tatt sove noe om natta? Vi har store problemer..Hun er mye våken..Så da tenker jeg på hvordan dere må ha det..[:)]

Vi var også nettopp på barseltreff med endel barn født rundt 14. januar. Vi var eldst og likevel desidert minst[:D]Helt rart...

Nettene ja... de er et kapittel for seg selv... Vi sover på skift. Samboeren har permisjon en dag i uka, så han tar nettene når han har perm + helgen, mens jeg tar de andre nettene. Vi ser ikke så veldig mye til hverandre kan du si...[&:]

Er hun urolig siden hun ikke vil sove, eller er hun bare våken?

Huff...nei det kan jeg tenke meg at dere ikke gjør...slitsomt...jeg synes det er kjempeslitsomt bare med en [:)] Ja hun er lys våken om natta og griner og griner hvis vi legger henne i senga for å sove men fornøyd hvis hun får være oppe sammen med oss...Kan gjerne sove i armene. Men vi kan jo ikke ha det sånn [:)] så vi gjør alt vi kan for å prøve å snu døgnet hennes nå. Inatt var hun faktsik veldig snill så det er litt opp og ned...

Back
Topp