Hannah !

Elisabeth å Hannah

Glad i forumet
Hannah har vore på sjukhus ijenn hu ... 3 daga va me dinna gongen .. anfalla kom tilbake...
Har endeli fått diagnose no då... godarta epilepsi...
må gå på medisine til hu e 2 år gammal ...
Stakkars jento mi [:(]

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Betto

Hannah har vore på sjukhus ijenn hu ... 3 daga va me dinna gongen .. anfalla kom tilbake...

Godarta??? Har jeg aldri hørt om!! Hva er annerledes med den enn "vanlig" epilepsi??

Synd det skulle ramme hannah da.. må være slitsomt på snuppa deres og dere!!
Sender over en god  jeg!

ja e veldi slitsomt .. men heldivis vare ikkje anfallo så lenge .. å hu blir ikkje dårli etterpå..
sånn so eg forstod da på legen så va godarta epilepsi nåke hu kom t å veksa av seg ..
å så  vise da ikkje at da e epilepsi på eeg prøvane sånn so da vanlivis jere ..

huff så fælt da.. Godt at de fant ut hva det var denne gangen da! Får vell bare håpe at dere slipper de anfalla nå da!
Kan bare forestille meg hvor fælt det må ha vert for dere og se på.. *grøss*
Masse lykke til Betto!
*trøste klem*

Det er jo godt å vite hva det er da..?? Blir hun medisinert for det eller??
Og endelig bra det er noe hun kan vokse av seg.. Vet de noe om hvorfor hun har fått det?? Skjedde det noe rundt fødselen eller noe sånt eller?? [:)]

ja da e veldi godt å veta ka da er.
har ingen aning om kossn hu har fått da ... ingen i familien så har det heller..
alt va normalt onda fødselen ... fødselen jekk kjempe fint ( sa jordmor jaffal) [:)] hu begynte  med medisin i går .. skal bruke medisin fram til hu e 2 år...

Det positive er at hun kan vokse det av seg. Datteren til venninna mi går på medisiner også. Hun skal gradvis trappe ned nå for å se om det er blitt borte.

Lykke til!!!

Det er så trasig når de små må ha sånne "voksne" problemer. De har liksom ingenting å stille opp med. Likevel er det supert at hun har fått en diagnose og forhåpentligvis vil medisinene hjelpe henne. Er det spesielle ting som framkaller disse anfallene?

Godarta??? Har jeg aldri hørt om!! Hva er annerledes med den enn "vanlig" epilepsi??

Synd det skulle ramme hannah da.. må være slitsomt på snuppa deres og dere!!
Sender over en god  jeg!

signerer denne med en stoot klem jeg

Back
Topp