Handy

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hvem er mest Handy av deg å mannen?

Her er det heldigvis han :p hehe skrur å fikser som bare det :D :D

Har vert alene om alt i flere år så er ikke helt bortkomen selv heller men godt å ha en som fikser :D

Jeg er oppvokst med at "jeg skal kunne alt en mann skal kunne" :) meeen, må nok innrømme at jeg har blitt veldig sløv etter 9 år med en veldig handy mann :)

Det kommer ann på hva som skal gjøres:p
Jeg maler, skrur opp møbler, har å pusset gipsplater og slikt.
Skifte dekk og slikt er hans jobb. Ting går fortere når han gjør det,men det tar lang tid å komme I gang med det, derfor gjør jeg mesteparten selv:)
Eller vi gjør mye sammen, når vi pusser opp, han sier hvordan det skal gjøres, å jeg gjør det jeg får beskjed om. Vi bygge ut I fjord, gang og kontor, han fikk hjelp til reisverket, utvendig tak og vegger. Inne gjorde vi to alt selv,isolerte, la elektrisk:) støpte gulv, la varmekabler. Satte opp innvendig tak, vegger og gulv:) så må vel si vi er rimelig handy, han kan mye mer enn meg :)) jeg greier meg å hadde sikkert greid mye mer hvis jeg var nødt :p

Vil påstå at vi er ganske handa begge to, men han er flinkest til å starte på ting han egentlig ikke kan, og få det til:)

Tror vi er ganske likestilt :) jeg snekrer og maler bra, har tar de tunge tinga :)

jeg er den som er handy hos oss:D jeg liker at ting blir gjort og klarer ikke å vente når jeg først har fått ånden over meg:p elsker å dekorere og fikse!

Er nok meg, men om mannen min skal bli mer handy (som jeg ønsker), så må jeg la han gjøre ting og be han om hjelp (noe jeg egentlig ikke trenger hehe). Han har definitivt blitt myyye flinkere på de 3 åra vi har vært sammen. Jeg har lært han å skifte dekk på bilen, sjekke olje og vann på bilen etc. Jeg er fra bygda og er vokst opp med at alle kan sånt, så å treffe en mann som ikke har peiling var uvant, men alt kan læres og han er topp på andre ting som jeg verdsetter mye høyere enn å være superhandy:)

Tror vi stiller likt, etter hvert. Vi gjør ofte de store jobbene sammen, og lærer av hverandre.

Jeg er vokst opp med at pappa har fikset ting, men vi måte alltid være med så vi lærte det selv også. Fikser mye selv, men samboeren et ganske handy. Også har jeg skjønt at menn har et behov for å være trengt, så lar han fikse en del ting jeg sikkert kunne gjort selv også kan jeg skryte litt av han etterpå :p
det er noe jeg bare fikser selv for han er utrolig kjapp når han jobber, men ganske så treig med å starte o_O

I utgangspunktet er det vel meg - men tror kanskje det har litt med at han aldri har fått prøvd seg frem. Så har sett enorm progresjon siden vi ble sammen ^-^ Nå prøver han seg frem på ting som jeg kanskje ville ha spurt pappa om (og får det til :D)

Men vi kan være ganske sta begge to, så når vi skal montere ting så pleier vi å dele oppgavene :P

For å si det slik...hadde ikke mannen vært mer handy enn meg tror jeg ikke at vi kunne vært sammen...for jeg finnes virkelig ikke handy:P

Hehe teknisk er jeg hvertfall ikke :eek: haha uff

Hehe.. Her har jeg fått det inn med morsmelken omtrent :p stefaren min elsker alt tekniske duppeditter, og om jeg trengte hjelp med pc og tv feks... Var det glemme sak, måtte fint finne ut av det selv (streng oppdragelse der) så her får jeg alt ansvaret for det tekniske i hjemmet hehe...

Han er veldig handy av seg, noe jeg synes er veldig greit. Jeg er vell ganske så handy selv også, men synes det er greit at han kan ta seg av den biten så kan jeg heller hjelpe til npr jeg har tid ☺☺

Back
Topp