handy man?

nancy drew

Forumet er livet
Hørte på radioen etter å ha levert småen i barnehagen at de lurte på hva som skulle til for å gjore en mann handy... Er din mann handy? og i såfall hvordan?

Jeg har en handy man ja... Han har nett veært hjemme med småen vår i et halvt år pga jeg går på skole...(hendy bare det[:)]) Eller er han utdannet innen data og nettverk, men liker også å drive med finelektronikk. Han skrur på bilen selv, så den har aldri vært på noe veksted (volvo96). Han bygger og støyper utenfor hos oss... Han liker å leke seg litt som elektriker, men har da med seg en autorisert elektirker som hjelp. Stort sett er han med på det meste og driver med det meste... Ganske greit og ikke minst økonomisk[:D]

Handy man min kan snekre, sveise, skru på motor, fikse PC, legge fliser +++

Han har totalrenovert huset vårt[:D]

Han har laget vugga til ungene

Han har sveiset og lagd skostativet vårt

Han holder på å lage vegghengt ute askebeger til lindaen (han dreier og sveser stålplate da)

Han skal dreie meg nye gardinstenger snart

Å han har gjort mye mer jeg ikke kommer på i farta..

hehe, nei jeg skal ikke skryte på mannen min det.. han er ikke spesielt handy av seg.. Når det kommer til deg , så er jeg mer handy.. [:)][8D]

Han er meget handy, ja! Han kan snekre, flise, skru på bilen og har somregel alltid en løsning på ting!

Eneste han ikke har stor peil på er strøm, men det gjør ingenting for jeg er elektriker[8D]

Vi vil gjøre alt selv når vi bygger hus, gleder meg!:)

samboer er sånn passe handyman.
han skrur bil,maler og tapetserer,lager hyller,fikser pc,rydder og vasker,litt elektrisk,
og har nesten alltid en løsning på ting...[:D]

Jada! Han er elektriker, skrur bil (bilen har aldri vært på verksted), snekrer, pusser opp, ++++ I tillegg er han veldig flink i huset. Vasker,støvsuger. Han er også den med mest tålmodighet når snuppa ikke vil sove.

Back
Topp