Handling av babyklær?

Aina052015

Blir kjent med forumet
Har dere begynt med å handle babyting enda?

Har selv fått kjøpt vogn,seng, vugge, babygym, og litt smått av en bekjent, så føler at jeg er veldig tidlig ute :p

Har også måttet si til meg selv at jeg må roe ned på kleskjøpingen, så jeg ikke får altfor mye.. Var veldig vanskelig når vi fikk vite kjønn, og stadig oppsøker babybutikker for å "titte" :)

Når er "vanlig tid" å handle på?

Jeg har fått en eske med nyfødtklær av en venninne, fikk noen klær av moren min til jul, og så skal jeg få arve en hel del ting fra min søster. Bilseter, osv. :) Jeg har ikke kjøpt noe som helst enda, og det blir vel rolig med innkjøpene fremover også. :)

Har bare handlet noe klær og sengetøy. Dyner og bilstol har vi fra storebror.

Så mangler en del enda, men kjenner jeg er veldig avslappet denne gang :p Med storebror hadde jeg alt klart i uke 20. Og ventetiden på slutten ble veldig lang da, når det ikke var noe å ordne :)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Har handlet seng, dyne, litt sengetøy, div.kluter og håndkle. Bilstol har vi arvet. Tenkte å se litt i butikker på nyttårssalg - tenker jeg kjøper inn litt klær til nyfødt der....

Har seng, dyner, stellebord og litt klær og diverse fra sist gang:) Torshov har kjempebra tilbud på den bilstolen vi skal ha frem til nyttår, så tenker å kjøpe den i romjula:) fikk igår vite at svigers vil spandere vogn, så da skal vi dra å bestille den på nyåret :) ellers tar vi det litt etter hvert:) må pusse opp barnerommet også, da vi skal ha stellebord og søikt der, men det blir ikke før i feb/mars:)

Har kun kjøpt er antrekk, fått litt klær, smokker osv + babycall :) skrevet liste i kveld over hva vi trenger, så deg er vel bare å sette i gang over jul :) tenkte å slå til i januarsalget på de litt dyrere tingene. Tenker heller ikke å kjøpe så innmari mye klær, tror vi får maasse :p

Jeg har to senger vogn senge tøy blir også noe nytt. Babygym noe klær. Og skulle arve litt. Vårpose vinterpose. Bilstol skal jeg arve tror jeg av ei jeg kjenner godt :) ellers tar vi litt og litt fremover nå :) trenger stellebord å endel småting. Har faktisk lekegrind også :)

Har mye utstyr osv etter jentene våre.
Men siden vi nå får en lillebror, må vi ha både gutteklær og søskenvogn.
Må kjøpe større bilsete til minste nå, så da overtar lillebror det minste bilsetet.

Kjøpte dyne når det var 30% før jul.
Og blått sengesett.
Noe klær i ulike str på salget før jul også. :-)

Vogn bestilles på nyåret.
Så nå mangler kun bleier og stelleprodukter.
Det er det ikke salg på. :-)

Nei foreløpig ikke handlet noe. Har en del utstyr etter forrige man, men har gutt fra før og nå blir det jente så blir nok litt handling etterhvert:). Skal prøve å ikke gå like bananas som sist. Handlet alt for mye sist:).

Har ikke kjøpt normering enda, barnevogn har vi fra før så det trenger vi ikke tenke på:) skal på ul i morgen og Kansje det blir en liten symbolsk ting i blå eller rosa etterpå:)

Har alt utstyret vi trenger fra før, så trenger ikke kjøpe noe nytt. Mulig vi må ha ny bilstol som er litt mindre for å få plass til 3 stoler i baksetet.

Back
Topp