Handlevogn med barnesete -alder?

Marres

Elsker forumet
Hvor gamle må barna være for å sitte i disse, eller er det bare å kjøre på? Mini er 6 uker. Feks den på handlevogna på Rema? Hittil har jeg bare gjort små innkjøp på butikken med vogn, eller bilsete på vogna, men for større innkjøp ser jeg jo at det blir umulig.

Mener du slikt babysete som ser ut som et bilsete? For de er det vel bare å bruke til bittesmå babyer også? Sitte-setene som er på alle vogner må de kunne sitte for å bruke. Jeg har stort sett babyen i bæresjal når jeg handler.

Jeg så en far som hadde satt bilstolen opp i et slikt barnesete, tenkte det var litt rart, men er genialt! Det har jeg begynt med nå, og endelig får jeg storhandlet. Er ikke sikkert det er helt innafor, men det funker for oss! Har bilstolpose, så er vanskelig å ta ut mini og plassere henne i setet på handlevognen da.

Dette så jeg også en far gjøre, så måtte prøve det selv. Bilstolen vår passer perfekt i barnesetet på REMA, så nå gjør jeg også det. Står veldig stabilt oppi der, men holder likevel alltid en hånd på setet. Har brukt bæresele tidligere i høst, men syns det er upraktisk med påkledning i den nå når det begynner å bli kaldere..

Mener du slikt babysete som ser ut som et bilsete? For de er det vel bare å bruke til bittesmå babyer også? Sitte-setene som er på alle vogner må de kunne sitte for å bruke. Jeg har stort sett babyen i bæresjal når jeg handler.

Ja, er slike jeg mener. Synes de virker litt store men ser nå at dette er noe jeg må prøve i morgen. Med eller uten bilsete;)

Back
Topp