Handlet litt mer

kariness

Elsker forumet
Handlet litt på barnashus i dag :)
Ull som jeg ikke har handlet før:
  • Ullbody
  • Ull omslagsbody
  • 2 ullbukser
  • 1 ullpysj
  • En ull-lue
Alt er i sommerull og var veldig tynt og fint og passer nok til mai. Kjøpt i størrelse 60 =)

Så har jeg kjøpt Flexibath! Hvis du ikke har sett den burde du se på den, SAMMENBRETTBART badekar :)

Og sprinkelbeskytter som var mye tykkere og høyere enn de på ikea, så var mye mer fornøyd med den! :D

barnashus.JPG

Handlet litt på barnashus i dag :)
Ull som jeg ikke har handlet før:
  • Ullbody
  • Ull omslagsbody
  • 2 ullbukser
  • 1 ullpysj
  • En ull-lue
Alt er i sommerull og var veldig tynt og fint og passer nok til mai. Kjøpt i størrelse 60 =)

Så har jeg kjøpt Flexibath! Hvis du ikke har sett den burde du se på den, SAMMENBRETTBART badekar :)

Og sprinkelbeskytter som var mye tykkere og høyere enn de på ikea, så var mye mer fornøyd med den! :D

Vis vedlegget 7167
Genialt , skal kjøpe den baljen vi også tenkte jeg. 349 kr? Var det salg på ull? Så ikke det i går

Sammenbrettbart badekar?? Aldri hørt om...

flexibath-white.jpg

Her! http://www.barnashus.no/component/virtuemart/detaljer/bade-stelle/flexibath.html

Finnes i masse freshe farger egentlig. Babyshop har også.

Genialt , skal kjøpe den baljen vi også tenkte jeg. 349 kr? Var det salg på ull? Så ikke det i går

Det var salg på veldig mye Reflex ull på Alnabru i hvert fall. 79-99 kroner per del.
Men det jeg kjøpte av Jaho var ikke på salg men fikk rabatt av en ansatt jeg kjenner! :)

Det badekaret har vi. Genialt hvis man har liten plass!
Vi får liksom plass til å ha det bak kurvene vi har under stellebordet. Plass vi ellers ikke hadde brukt til noe, får dette fint plass til der :D

Vi har et blått badekar fra IKEA sånn helt vanlig str.. er det sammenleggbare større om noen har sett det på IKEA og då? :p har hatt lyst å kjøpe nytt til storebror, et større.. men har rett og slett ikkje plass:/ så et sammenleggbart hadde vært genialt :D

Har du målene på det fra IKEA? Så kan jeg måle et sammenleggbare! :)

Vi har et blått badekar fra IKEA sånn helt vanlig str.. er det sammenleggbare større om noen har sett det på IKEA og då? :p har hatt lyst å kjøpe nytt til storebror, et større.. men har rett og slett ikkje plass:/ så et sammenleggbart hadde vært genialt :D
Meningen og quote deg på forrige innlegg!

Vi har lite bad så dette er genialt... Jei.... Har de rosa...???
Ikke som jeg har sett :O De har lilla da..

Jeg skulle egentlig ha knall grønn, men det var ikke den de hadde tatt inn nå, så da ble det ikke sånn ! MEn tøffe farger!

Ikke som jeg har sett :O De har lilla da..

Jeg skulle egentlig ha knall grønn, men det var ikke den de hadde tatt inn nå, så da ble det ikke sånn ! MEn tøffe farger!
Tror jeg må søke litt på nett, kan jo være den kan bestilles i rosa..... Fikk liksom bare veldig lyst på rosa... :-)

Back
Topp