Samme her Fikk arvet et bilstol da. Og kjøpte min første gravidbukse i går da jeg er så lei joggebukserFørstegangs, og ikke turt å kjøpe en ting enda Tenker vi venter til etter OUL, så skal nok kortet få kjørt seg litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her Fikk arvet et bilstol da. Og kjøpte min første gravidbukse i går da jeg er så lei joggebukserFørstegangs, og ikke turt å kjøpe en ting enda Tenker vi venter til etter OUL, så skal nok kortet få kjørt seg litt
Vi har slike plater du legger under madrassen, alarm som hyler v pustestop(eller om du glemmer slå den av og løfter opp babyen)Det er en dings du enten fester på foten som en sokk, eller ei plate under madrassen når babyen sover. Som gjør at du får informasjon på tlf evt alarm om babyen slutter og puste mer enn 10-20 sek eller hva er slik du kan ta den opp og få den til å puste igjen
Håper du forsto beskrivelsen.
Det er visst veldig populært blant førstegangs foreldre som ikke har vært gjennom det før, slik du får litt ekstra trygghet
Vi har slike plater du legger under madrassen, alarm som hyler v pustestop(eller om du glemmer slå den av og løfter opp babyen)
Ikke bare for førstegangsforeldre her venter jeg nr 3 og har hatt slik alarm på begge de to eldste. Hadde hatt store problemer med å sove om nettene uten denne..(generellt bekymret person fra før av. Sjekker fortsatt at 9 åringen puster om natta)
Jeg har kjøpt vogn og bilstol brukt hos et par som fikk baby samtidig som oss i 2018, så nå er egentlig alt klart Neida, joda. Må gå gjennom klærne fra sist og potensielt kjøpe litt nytt hvis det er en guttebaby inni der Og så er jeg på utkikk etter samme sjal jeg hadde til storesøster som baby, og jeg tror jeg skal gi elastisk sjal en ny sjanse også. Ellers har vi vel alt
Ali Dover stripes Det var så mykt og godt innbrudt!Hvilken sjal er dette? : )
Åj, aldri hørt om før. Nei, da hadde jeg blitt paranoid tror jeg. Tror det er lurt å ikke gjøre seg selv en bjørnetjeneste herDet er en dings du enten fester på foten som en sokk, eller ei plate under madrassen når babyen sover. Som gjør at du får informasjon på tlf evt alarm om babyen slutter og puste mer enn 10-20 sek eller hva er slik du kan ta den opp og få den til å puste igjen
Håper du forsto beskrivelsen.
Det er visst veldig populært blant førstegangs foreldre som ikke har vært gjennom det før, slik du får litt ekstra trygghet